เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
Greece Daily Newsdinaarkana
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Ο Doctor Strange in the Multiverse of Madness κυκλοφόρησε επιτέλους το νέο teaser με τον Captain Carter να εμφανίζεται εναντίον της Scarlet Witch
  • Ένα νέο teaser για το Doctor Strange στο Multiverse of Madness κυκλοφόρησε από τα Marvel Studios. Και αποκάλυψαν εκπληκτικά την παρουσία του αγαπημένου υπερήρωα των θαυμαστών από τη σειρά κινουμένων σχεδίων What If…?, Captain Carter, ο οποίος φαίνεται έτοιμος να είναι μέρος της πολυαναμενόμενης συνέχειας. Επιπλέον, αυτό το νέο teaser επιβεβαιώνει επίσης τον ρόλο του Patrick Stweart ως Professor X που είναι μέλος των Illuminati. Η παρουσία αυτού του νέου teaser σίγουρα θα κάνει τους θαυμαστές να αναρωτηθούν ποιος άλλος κρύβεται στην τελευταία ιστορία περιπέτειας του Doctor Strange, γνωστό και ως Master of Mystic Arts.

    Εστιάζοντας στην έκδοση Illuminati του Marvel Cinematic Universe, αυτό το νέο teaser δείχνει τον Captain Carter να ρίχνει την εμβληματική ασπίδα του, η οποία φέρει το σήμα κατατεθέν της βρετανικής σημαίας χωρίς να δείχνει το πρόσωπό του. Σε αυτή τη σύντομη σκηνή εμφανίζεται να παλεύει με τη Wanda ή την Scarlet Witch. Αν και τα Marvel Studios δεν έχουν ανακοινώσει ακόμη επίσημα τη συμμετοχή της Hayley Atwell, αυτή η στιγμή φαίνεται να δείχνει ότι η ηθοποιός επιστρέφει για να παίξει μια νέα εκδοχή της Peggy Carter, έναν ρόλο που έπαιξε σε ολόκληρη την τριλογία του Captain America.

    Η παρουσία του Πάτρικ Στιούαρτ έχει πειραχθεί πολλές φορές σε προηγούμενα τρέιλερ και promos για το Doctor Strange in the Multiverse of Madness (2022), όταν ο Stephen Strange (Benedict Cumberbatch) φέρεται ενώπιον του μυστικού υπερδιάστατου συμβουλίου που είναι γνωστό ως Illuminati. Οι Illuminati της Marvel Comics είναι μια ομάδα από μερικούς από τους πιο σημαντικούς ήρωες στον πλανήτη, που παίρνουν αποφάσεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον της ανθρωπότητας. Ο Professor X είναι ένα κλασικό μέλος των Illuminati, που έχει τους θαυμαστές να αμφισβητούν αν η φωνή του Stewart ήταν πράγματι μέρος του πρώτου τρέιλερ της ταινίας. Για όσους θέλουν να ανανεώσουν τη μνήμη τους, ο Stewart έπαιξε τον κύριο Mutant στο franchise pre-MCU X-Men στο Fox.

    Ο Doctor Strange στο Multiverse of Madness θα συνεχίσει την εκπληκτική επιτυχία του Spider-Man: No Way Home βουτώντας βαθύτερα στο multiverse, προφανώς με σοβαρές συνέπειες για τον Doctor Strange και τους φίλους του. Οι θαυμαστές θα έχουν μια πιο σκοτεινή απόλαυση στο MCU και θα έχουν μια αίσθηση της πρώτης πραγματικής ταινίας τρόμου του franchise καθώς ο Strange μαθαίνει πόσο επικίνδυνο μπορεί να είναι το multiverse.

    Σε αυτή την ταινία, το MCU ανοίγει το Multiverse και πιέζει τα όριά του περισσότερο από ποτέ. Ταξίδι στο άγνωστο με τον Doctor Strange, ο οποίος, με τη βοήθεια μυστικιστικών συμμάχων, παλιών και νέων, διασχίζει τη συγκεχυμένη και επικίνδυνη εναλλακτική πραγματικότητα του Multiverse για να αντιμετωπίσει έναν μυστηριώδη νέο εχθρό."

    Μαζί με τον Benedict Cumberbatch επιστρέφουν οι απόφοιτοι του MCU Elizabeth Olsen, Chiwetel Ejiofor, Benedict Wong και Rachel McAdams, οι οποίοι επαναλαμβάνουν τους ρόλους τους ως Wanda/Scarlet Witch, Karl Mordo, Wong και Dr. Κριστίν Πάλμερ. Η ταινία θα περιλαμβάνει επίσης και θα παρουσιάσει το ντεμπούτο σε ζωντανή δράση του ήρωα της Marvel, America Chavez, τον οποίο θα υποδυθεί ο νεοφερμένος Xochitl Gomez (The Baby-Sitters Club).

    Η σκηνοθεσία της ταινίας είναι του Sam Raimi (τριλογία του Spider-Man) από σενάριο του βραβευμένου με Emmy συγγραφέα Michael Waldron (Loki). Η συνέχεια αναμένεται να έχει δεσμούς με τα γεγονότα των WandaVision, Loki, The Northman (Ο Άνθρωπος απ’ τον Βορρά) 2022 και Spider-Man: No Way Home.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in