เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
Greece Daily Newsdinaarkana
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Adventure and Romance στο Doctor Strange στο Multiverse of Madness που κυκλοφορεί αυτόν τον μήνα
  • Ο Doctor Strange στο Multiverse of Madness κυκλοφόρησε επιτέλους. Συνεχίζοντας την αποστολή του Stephen Strange (Benedict Cumberbatch) να κρατήσει το σύμπαν ασφαλές. Στη συνέχεια αυτή τη φορά, ο Doctor Strange θα γνωρίσει μια νέα φιγούρα, την America Chavez (Xochitl Gomez). Αυτό το αγόρι κυνηγείται επειδή μπορεί να ανοίξει πύλες πολλαπλών συμπάντων ή άλλα σύμπαντα.

    Εδώ ξεκινά η περιπέτεια του Doctor Strange με την America Chavez. Φυσικά πλήρης με την παρουσία του Wong (Benedict Wong). Αν στην προηγούμενη σειρά ο Doctor Strange παρουσίασε πολλά είδη δράσης, επιστημονικής φαντασίας έως περιπέτειας, τότε εδώ, ο σκηνοθέτης Sam Raimi και ο συγγραφέας Michael Waldron φαίνεται να παρέχουν ένα πλήρες πακέτο ειδών.

    Το μυστικιστικό μπαχαρικό θα είναι παρόν μέσω της Wanda Maximoff ή της Scarlet Witch (Elizabeth Olsen). Αυτό έγινε το όπλο της για να περάσει τη φιλοδοξία της ως μητέρα. Ως πρόταση, μπορείτε να παρακολουθήσετε πρώτα τη σειρά Wandavision. Γιατί το Doctor Strange 2 θα συνδυάσει πολλές ιστορίες από τις προηγούμενες σειρές και ταινίες της Marvel.

    Πίσω σε αυτή την ταινία διάρκειας 126 λεπτών, Doctor Strange in the Multiverse of Madness (2022) ο θα συναντήσει επίσης την αδελφή ψυχή του, Christine Palmer (Rachel McAdams). Η ρομαντική πλευρά αυτού του ζευγαριού είναι έτοιμη να γίνει άλλη μια απόλαυση. Εκτός από μια σειρά από αυτά τα είδη, μην ξεχάσετε να υπηρετήσετε την κωμωδία. Αυτή θα είναι ψυχαγωγία στη μέση της δράσης του Doctor Strange ενάντια στα εχθρικά τέρατα του καθώς και στον καλύτερο φίλο του, Scarlet Witch. Έχουν ετοιμαστεί και πολλές εκπλήξεις. Η εμφάνιση ζόμπι γνωστών ως νεκροί και άνθρωποι που κάνουν τους θαυμαστές του Marvel Cinematic Universe (MCU) να ζητωκραυγάζουν.

    Ο Sam Raimi τολμά και σε αυτή την ταινία να κάνει σαδιστικές ενέργειες. Παρά το όριο ηλικίας, ο Doctor Strange 2 ανήκει στην κατηγορία των 13 ετών και άνω. Κλείνοντας, μείνετε στη θέση του κοινού. Γιατί ο Doctor Strange στο Multiverse of Madness έχει ετοιμάσει αρκετές post credit σκηνές.

    Είστε περίεργοι για το πώς είναι η πλήρης ιστορία; Χωρίς να περιμένετε πολύ, μπορείτε να πάτε κατευθείαν στον κινηματογράφο για να παρακολουθήσετε τον Doctor Strange στο Multiverse of Madness. Μην ξεχνάτε να εφαρμόζετε υγειονομικά πρωτόκολλα. Εκτός από αυτό, υπάρχουν και ταινίες που πρέπει να παρακολουθήσετε, δηλαδή. Εκτός από αυτό, υπάρχουν και ταινίες που πρέπει να παρακολουθήσετε, δηλαδή Ο Άνθρωπος απ’ τον Βορρά (2022)
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in