เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
Greece Daily Newsdinaarkana
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Το Jurassic World Dominion κάνει την αδρεναλίνη στα ύψη
  • Το Jurassic World Dominion κυκλοφόρησε επιτέλους και θα φέρει τους θεατές στο τέλος αυτού του εκπληκτικού κόσμου, τουλάχιστον μέχρι τώρα. Αυτό όντως έχει διαδοθεί σε όλα τα ειδησεογραφικά κανάλια και έχει τραβήξει πολλά βλέμματα, μέσα από τις πωλήσεις «προχωρημένων εισιτηρίων» που πωλούν καλά.

    Οι άνθρωποι γενικά έλκονται από κάτι που δεν γνωρίζουν, και αυτό δίνεται από την Amblin Entertainment και την Perfect World Pictures με μεγαλοπρέπεια, από την εμφάνιση του κορυφαίου αρπακτικού γνωστού ως Giga, μέχρι το συνδυασμό των προτιμήσεων του παρόντος και του παρελθόντος κοινού φέρνοντας πίσω ηθοποιοί από το παρελθόν. franchise αρχικά δηλαδή ο Ian Malcolm (Jeff Goldblum), ο Alan Grant (Sam Neill) και ο Dr. Η Έλι Σάτλερ (Λόρα Ντερν) με τον Όουεν Γκρέιντι (Κρις Πρατ) και την εμπειρογνώμονα των ντίνο Κλερ Ντίρινγκ (Μπράις Ντάλας Χάουαρντ).

    Για όσους θέλουν να ξαναζήσουν τη μνήμη του Ian Malcolm (Jeff Goldblum), του Alan Grant (Sam Neill) και του Dr. Ellie Sattler (Laura Dern). Είναι κεντρικά πρόσωπα της πρώιμης τριλογίας, δηλαδή το Jurassic Park (1993), το The Lost World: Jurassic Park (1997) και το Jurassic Park III (2001) και Jurassic World: Κυριαρχία (2022).

    Περιγράφοντας έναν ουτοπικό κόσμο όπου άνθρωποι και δεινόσαυροι αναγκάζονται να συνυπάρχουν, μπορούμε να φανταστούμε ότι οι σκηνές αυτής της ταινίας θα είναι γεμάτες με ταχύρυθμες ρυθμικές σκηνές και κυνηγητά μεταξύ αρπακτικών και θηραμάτων.

    Αυτό το μοτίβο διατηρείται πράγματι ως το κοινό νήμα ολόκληρου του franchise και αυτή τη φορά το Cinemags (Nuty Laraswaty) αισθάνεται πολύ έντονο ξανά και ξανά. Αυτό είναι πράγματι διασκεδαστικό και συναρπαστικό στην αρχή, αλλά όταν αυτή η επανάληψη φαίνεται να είναι το ίδιο μοτίβο, σε αυτό το σημείο το κοινό αρχίζει να αισθάνεται κουρασμένο.

    Ευτυχώς ο σκηνοθέτης Colin Trevorrow και η συγγραφέας Emily Carmichael μπόρεσαν να τελειώσουν καλά αυτή την ταινία και να απαντήσουν στις ερωτήσεις του μεγαλύτερου μέρους του κοινού. Αυτή η ταινία θα κάνει πράγματι την αδρεναλίνη να ανεβεί στα ύψη σαν πύραυλος και είναι αναμφισβήτητο ότι θα χτυπήσει όλο το κοινό που είναι επίσης λάτρης αυτού του ιουρασικού κόσμου. Εκτός από αυτό, άλλες συναρπαστικές ταινίες είναι οι ταινίες Lightyear (2022) και Elvis (2022).

    Οπως δηλώθηκε παραπάνω. Η δύναμη αυτής της ταινίας βρίσκεται στις ταχύρυθμες σκηνές και κάνει το κοινό να μην μπορεί να σκεφτεί πρώτα γιατί εστιάζει σε βασικά ανθρώπινα συναισθήματα, να βρει τρόπους να σωθεί από τους κινδύνους που απειλούν μπροστά στα μάτια του, όταν ο αντίπαλος που αντιμετωπίζει. είναι ένα ζωντανό πλάσμα με δόντια Τα αιχμηρά δόντια μπορούν να σκίσουν το σώμα αμέσως. Καθώς και άγνοια της βασικής φύσης των ζώων που αντιμετωπίζουν.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in