เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storynasta1000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Αυτή είναι η ιστορία που τελειώνει η ταινία The Batman, την οποία υποδύεται ο Robert Pattinson
  • Το Batman, σε σκηνοθεσία Ματ Ριβς, απέσπασε θετικές αντιδράσεις από το κοινό. Αυτό κάνει τους θαυμαστές να περιμένουν ανυπόμονα τη συνέχεια της εκδοχής του Bruce Wayne του Robert Pattinson. Η ταινία ακολουθεί τη δεύτερη χρονιά του Μπρους Γουέιν ως κυνηγός εγκλημάτων στην πόλη Γκόθαμ. Η παρουσία του είναι τόσο φοβισμένη από τους εγκληματίες σε κάθε γωνιά της πόλης, επειδή ο Μπάτμαν είναι γνωστός ως μια μυστηριώδης και βάναυση φιγούρα.

    Ο κύριος ανταγωνιστής στο The Batman (2022) αυτή τη φορά είναι ο Riddler. Είναι ένας κατά συρροή δολοφόνος που πάντα αφήνει ένα μήνυμα που περιέχει έναν γρίφο για τον Μπάτμαν.Όπως είναι η φιγούρα που αναζητά ο Riddler, ο Batman πρέπει να λύσει το αίνιγμα του Riddler για να ανακαλύψει τις κακές του προθέσεις. Από την άλλη πλευρά, τα θύματα του Riddler συνεχίζουν να πέφτουν και τα περισσότερα από αυτά προέρχονται από την ελίτ της Gotham City.

    Στη συνέχεια, το κυνήγι οδηγεί τον Wayne σε μια ιδέα που αποκαλύπτει τα μεγάλα μυστικά της Gotham City. Όχι μόνο αυτό, αποκαλύφθηκαν και τα μυστικά της οικογένειας Wayne στο παρελθόν. Ως η πρώτη ταινία στην εκδοχή του Ρόμπερτ Πάτινσον για το σύμπαν του Μπάτμαν, ο Μπάτμαν παρουσιάζει ένα τέλος που χρησιμεύει ως γέφυρα για το επόμενο έργο του σύμπαντος του Μπάτμαν.

    Στο τελευταίο μέρος της ταινίας, ο Riddler, ήδη φυλακισμένος, συναντά επιτέλους τον Batman. Στη συνέχεια αποκαλύπτει τους λόγους πίσω από τις δολοφονίες της διεφθαρμένης ελίτ του Γκόθαμ. Ο Riddler γνωστός και ως Edward Nashton ήταν ένα ορφανό που μεγάλωσε μέσα στη φτώχεια. Έγινε λογιστής ως ενήλικας, έτσι ήξερε τις λεπτομέρειες των οικονομικών στο Γκόθαμ, συμπεριλαμβανομένου του Προγράμματος Ανανέωσης, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από τον Τόμας Γουέιν, τον πατέρα του Μπρους. Η οικογένεια του Γουέιν στο παρελθόν είχε επίσης αποκαλυφθεί.

    Ως η πρώτη ταινία στην εκδοχή του Ρόμπερτ Πάτινσον για το σύμπαν του Μπάτμαν, ο Μπάτμαν παρουσιάζει ένα τέλος που χρησιμεύει ως γέφυρα για το επόμενο έργο του σύμπαντος του Μπάτμαν. Στο τελευταίο μέρος της ταινίας, ο Riddler, ήδη φυλακισμένος, συναντά επιτέλους τον Batman. Στη συνέχεια αποκαλύπτει τους λόγους πίσω από τις δολοφονίες της διεφθαρμένης ελίτ του Γκόθαμ.

    Διαβάστε επίσης: Κριτικές ταινιών Πάντα στο Κόκκινο (Turning Red)

    Ο Riddler γνωστός και ως Edward Nashton ήταν ένα ορφανό που μεγάλωσε μέσα στη φτώχεια. Έγινε λογιστής ως ενήλικας, έτσι ήξερε τις λεπτομέρειες των οικονομικών στο Γκόθαμ, συμπεριλαμβανομένου του Προγράμματος Ανανέωσης, το οποίο χρηματοδοτήθηκε από τον Τόμας Γουέιν, τον πατέρα του Μπρους. Andy Serkis Beber Διαφορές Alfred The Batman σε σύγκριση με άλλες εκδόσεις Το Ταμείο Ανανέωσης που θα έπρεπε να είχε χρησιμοποιηθεί για τη χρηματοδότηση των ζωών φτωχών ανθρώπων όπως ο Έντουαρντ στην πραγματικότητα καταχράστηκε από την ελίτ του Γκόθαμ. Μία από αυτές ήταν η Carmine Falcone, η οποία ανέλαβε τη διαχείριση των χρημάτων μετά τον θάνατο του Thomas Wayne.

    Το Carmine Falcone είναι ένας από τους σημαντικότερους στόχους δολοφονίας του Riddler. Επειδή, θεωρείται ο πιο διεφθαρμένος και άπληστος άνθρωπος στο Γκόθαμ επειδή παγίδευσε την επιχείρηση ναρκωτικών Salvatore Maroni για να γίνει η πιο ισχυρή μαφία.Ο Riddler αποκαλύπτει επίσης ότι το τελευταίο θύμα στο σχέδιο δολοφονίας του είναι ο Bruce Wayne. Αυτό συμβαίνει επειδή οι άνθρωποι ξέχασαν το πρόγραμμα Ανανέωσης και έδωσαν σημασία μόνο στον Μπρους Γουέιν, το φτωχό πλούσιο παιδί που έχασε τους γονείς του. Εν τω μεταξύ, άλλα ορφανά συνεχίζουν να υποφέρουν.

    Το αποκορύφωμα του σχεδίου του Riddler ήταν να βομβαρδίσει τα κανάλια στο Gotham για να πνίξει την πόλη σε μια πλημμύρα. Έτσι, η κυβέρνηση «αναγκάστηκε» να κάνει αλλαγές και να κάνει πραγματικές ενημερώσεις.Το τέλος του Batman παρέχει επίσης μια σειρά από ενδείξεις σχετικά με το μέλλον των κακών του Gotham. Ένα από αυτά, η σκηνή του Riddler που φυλακίζεται στο Arkham Asylum. Ήταν σε ένα κελί δίπλα σε έναν άλλο εγκληματία.

    Ο "φίλος" δίπλα στο κελί του Riddler του μίλησε και του έδωσε έναν γρίφο που έγραφε: "Όσο λιγότερα έχεις, τόσο περισσότερο σημαίνει." Ο Riddler, που είναι γρίφος, απαντά, "φίλοι" και τελειώνει με το δύο από αυτά είναι το ίδιο... το ίδιο γέλιο. Οι θαυμαστές υποψιάζονται έντονα ότι ο κελί του Ρίντλερ είναι ο Τζόκερ λόγω της εμβληματικής του σιλουέτας και γελούν. Η σκηνή υπαινίσσεται την παρουσία του Τζόκερ με τον Riddler στις επερχόμενες ταινίες.

    Διαβάστε επίσης:  Κριτικές ταινιών Uncharted (2022)

    Όχι μόνο αυτό, και άλλοι εγκληματίες φαίνεται να ετοιμάζονται να καταλάβουν την έδρα του ηγεμόνα του Γκόθαμ. Αυτή η φιγούρα δεν ήταν άλλη από τον Πιγκουίνο, που είδε το κενό εξουσίας μετά τον θάνατο της Κάρμιν Φαλκόνε. Ο Penguin, ο οποίος σε αυτή την ταινία είναι έμπιστος της Carmine Falcone, θα ξεκινήσει το ταξίδι του στη μαφία του Gotham μέσω μιας spin-off σειράς από το The Batman. Το HBO Max επιβεβαίωσε την παραγωγή αυτής της σειράς πριν από λίγο καιρό.

    Η τελευταία σκηνή του The Batman δείχνει τον Batman να συναντά την Catwoman που ετοιμάζεται να φύγει από το Gotham. Η Catwoman προσκαλεί τον Batman να έρθει μαζί της για να φύγει από τη διεφθαρμένη πόλη, αλλά μαθαίνει ότι ο Batman σίγουρα θα αρνηθεί αφού δει τα φώτα της δημοσιότητας του σήματος της νυχτερίδας στον ουρανό. Μετά από μια σειρά κυνηγιών Riddler, ο Batman που αρχικά ήταν γνωστός ως σύμβολο της εκδίκησης θεωρείται πλέον ελπίδα. Το σήμα της νυχτερίδας γίνεται μια μεταφορά που περιγράφει πώς οι άνθρωποι του Γκόθαμ χρειάζονται ακόμα τον Μπάτμαν. Στη συνέχεια, ο Batman και η Catwoman χωρίστηκαν σε διαφορετικές κατευθύνσεις. Η Catwoman έφυγε από το Gotham, ενώ ο Batman επέστρεψε ως το Caped Crusader.

    MyBlog: https://newsmovieriald.blogspot.com/2022/03/ending-story-of-the-film-the-batman.html

    Το Batman παρουσιάζει επίσης μια ασυνήθιστη σκηνή post-credit. Η σκηνή δείχνει μόνο μια μαύρη οθόνη που περιέχει το τελευταίο μήνυμα του Riddler που λέει «Αντίο» με ένα ερωτηματικό. Αλλά πριν μαυρίσει η οθόνη, μια εικόνα αναβοσβήνει για λίγο.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in