เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storynasta1000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Έχουν κλαπεί αντίκες στο σετ The Crown
  • Η τοποθεσία των γυρισμάτων της σειράς The Crown έχει κλαπεί. Η κλοπή έγινε στα γυρίσματα της πέμπτης και έκτης σεζόν του The Crown στο Mexborough της Αγγλίας.

    Όπως ανέφερε το Entertainment Weekly, αναφέρθηκε ότι τουλάχιστον 200-350 αντίκες και ακίνητα κλάπηκαν από την τοποθεσία. Η αξία των κλεμμένων αντικειμένων έφτασε τις 150.000 £ ή περίπου 2,9 δισεκατομμύρια Rp. (1 λίβρα = 19.259 Rp.).

    Διαβάστε επίσης: ΤΟ ΠΆΘΟΣ (SIMPLE PASSION) 2021

    «Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι οι αντίκες έχουν κλαπεί και ελπίζουμε να μπορέσουν να βρεθούν και να επιστραφούν με ασφάλεια», δήλωσε εκπρόσωπος του Netflix.

    Είπαν ότι θα υπήρχε αντικατάσταση για τις κλεμμένες αντίκες. Επιπλέον, αυτό το περιστατικό δεν θα καθυστερήσει τη διαδικασία των γυρισμάτων.

    Διαβάστε επίσης: ΣΕΛΉΝΗ, 66 ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ (2022)

    Ένα από τα αντικείμενα που κλάπηκαν ήταν ένα αυγό Fabergé που χρησιμοποιήθηκε για τη βασιλική στέψη του 1897. Επιπλέον, υπήρχαν 12 σετ ασημένια και χρυσά κεριά, ένα ρολόι από το ρολόι του παππού του William IV, ένα σετ ασημένια κομοδίνα, μέχρι κρυστάλλινα ποτήρια και χρυσά- επιμεταλλωμένα μπουκάλια.

    Η διακοσμήτρια του The Crown, Alison Harvey, είπε ότι τα κλεμμένα αντικείμενα δεν ήταν απαραίτητα σε καλή κατάσταση. «Ωστόσο, είναι πολύτιμα γιατί αποτελούν μέρος της βρετανικής κινηματογραφικής βιομηχανίας», είπε ο Χάρβεϊ στην εφημερίδα Antiques Trade Gazette.

    Διαβάστε επίσης: ΜΙΑ ΧΑΡΟΎΜΕΝΗ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑ 2 (2021)

    Η ιστορία της ίδιας της σειράς The Crown επικεντρώνεται στη Βρετανική Αυτοκρατορία, ειδικά στη βασίλισσα Ελισάβετ II ως ηγέτη της. Στην πρώτη και τη δεύτερη σεζόν, η Βασίλισσα Ελισάβετ Β' λέγεται ότι είναι ακόμη νέα, οπότε την υποδύεται ο Φόι.

    Στην τρίτη και τέταρτη σεζόν, η Βασίλισσα Ελισάβετ II είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη σεζόν και είναι στη μέση ηλικία και την υποδύεται η Olivia Colman.

    Διαβάστε επίσης: ΤΟ ΣΚΑΡΊ (2022)

    Στην τρίτη σεζόν, παρουσιάστηκε ο χαρακτήρας του Τσαρλς, τον οποίο υποδύθηκε ο Τζος Ο' Κόνορ. Στη συνέχεια, στην τέταρτη σεζόν, εμφανίστηκε η Diana, την οποία υποδύεται η Emma Corin.

    Εν τω μεταξύ, η πέμπτη σεζόν θα διαδραματίζεται στα τέλη της δεκαετίας του '80 και στις δεκαετίες του '90 μέχρι το τραγικό ατύχημα που στοίχισε τη ζωή της Νταϊάνα στη Γαλλία το 1997. Η πέμπτη σεζόν της σειράς The Crown θα προβληθεί τον Νοέμβριο.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in