เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storyzyda3000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Κριτική και σύνοψη της ταινίας Black Box από τον σκηνοθέτη Yann Gozlan
  • Το Film Black Box / Boite Noire, είναι μια ταινία επιστημονικής φαντασίας, έργο του σκηνοθέτη Yann Gozlan. Αυτή η ταινία θα μεταφέρει το κοινό στα βάθη αυτού του ψυχολογικού θρίλερ, καλο-εκτελεσμένο από τον κεντρικό χαρακτήρα Pierre Niney, ο οποίος υποδύεται τον Mathieu Vasseur, ειδικό της αεροπορίας στο BEA, που ειδικεύεται στο ηχητικό μέρος - τις μεταβατικές αλλαγές που περιέχονται στο μαύρο κουτιά τοποθετημένα σε κάθε αεροπλάνο.

    Αυτή η λειτουργία μαύρου κουτιού καταγράφει όλα τα συμβάντα στο αεροπλάνο και δεν μπορεί να καταστραφεί εύκολα εάν το αεροπλάνο έχει ατύχημα. Καταγράψτε αυτά τα γεγονότα, συνήθως αναλύονται για να προσδιορίσετε τι συνέβη στο αεροπλάνο. Ο ίδιος ο Mathieu Vasseur έχει μια παράνοια με τον ήχο, αυτό φαίνεται πολλές φορές σε ορισμένες σκηνές, ειδικά όταν είναι βαθιά σε σκέψεις. Αυτό του έδωσε ένα αίσθημα αμφιβολίας για τα ευρήματά του. Ο Mathieu Vasseur είναι σαν ανάλυση γενικά, όταν βρίσκει κάτι λάθος νιώθει στοιχειωμένο.

    Διαβάστε επίσης:  Ο Άνθρωπος του Θεού (2021)

    Ωστόσο, εάν η γενική εξήγηση μπορεί να μειώσει την αίσθηση του στοιχειωμένου ισχύει για τους αναλυτές γενικά, τότε για τον Mathieu Vasseur δεν αρκεί και αρχίζει να κάνει τις δικές του έρευνες για να σκάψει βαθύτερα. Mathieu Vasseur με αυτή την τάση παράνοιας , συχνά οδηγεί τον εαυτό του σε μεγαλύτερα προβλήματα και μερικές φορές δεν διστάζει να μαλώσει με το αφεντικό του Βίκτορ Πόλοκ (Ολιβιέ Ραμπουρντέν). Ακόμη και την ημέρα της έρευνας του ατυχήματος μάλωνε για την έρευνα για το ελικόπτερο και ένιωθε για αυτό το λόγο ότι οι ανώτεροί του δεν τον κάλεσαν να εμπλακεί περαιτέρω στην έρευνα του αεροσκάφους.

    Διαβάστε επίσης: The Black Bachelor (2021)

    Όταν τελικά το μαύρο κουτί έφτασε στο εργαστήριο, ο προϊστάμενός του εξαφανίστηκε ξαφνικά και στη συνέχεια έλαβε εντολή από την ανώτατη διοίκηση BEA να είναι επικεφαλής της έρευνας, λόγω της ειδίκευσής του στην ανάλυση του ήχου. Αυτή η διαδικασία έρευνας τον έφερε στη συνέχεια στο ύποπτο συμπεριφορά του Βίκτορ Πόλοκ και επίσης σιγά-σιγά επανεξήγησε τους λόγους πίσω από τα γεγονότα που συνέβησαν στον Βίκτορ Πόλοκ που εξαφανίστηκε ξαφνικά.

    Κατά τη διάρκεια της ταινίας, που είναι 1 ώρα και 30 λεπτά, το κοινό καλείται να ακολουθήσει το μοτίβο της σκέψης του Mathieu Vasseur και κάνει το κοινό να αισθάνεται ότι ο Mathieu Vasseur πάσχει από σοβαρή παράνοια. Έχει μεγάλη εμμονή με την έρευνά του. Από αυτή την άποψη, είναι πρόθυμος να κάνει ό,τι χρειάζεται για να αποδείξει ότι η θεωρία και οι προκαταλήψεις του είναι σωστές. Το κοινό ένιωσε επίσης πόσο απογοητευμένος ήταν ο Mathieu Vasseur όταν συνειδητοποίησε ότι είχε κάνει ένα μοιραίο λάθος και επίσης ένιωσε ένταση και επίσης χαρούμενος όταν ο Mathieu Vasseur είχε δίκιο.

    Διαβάστε επίσης: Σμύρνη μου Αγαπημένη (2021) 

    Η ανατροπή που δίνεται σε αυτή την ταινία περιλαμβάνει πολλά επίπεδα, σαν να προσκαλεί το κοινό να συμμετάσχει παίζοντας παζλ και μυστήρια και με ένα τέλος ιστορίας που δεν είναι ιδανικό όπως η εκδοχή της ταινίας του Χόλιγουντ, το κοινό έχει πράγματι μια τεταμένη ιστορία από την αρχή μέχρι το τέλος.

Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in