เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storyzyda3000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Η βιογραφική ταινία του Έλβις Πρίσλεϊ θα κάνει πρεμιέρα στο Φεστιβάλ των Καννών
  • Η βιογραφική ταινία του Έλβις Πρίσλεϊ, με πρωταγωνιστές τον Όστιν Μπάτλερ και τον Τομ Χανκς, Έλβις, θα κάνει πρεμιέρα στο Φεστιβάλ των Καννών. Ήταν μια παγκόσμια πρεμιέρα. Προηγουμένως, ο Έλβις είχε προγραμματιστεί για ταυτόχρονη κυκλοφορία στις 24 Ιουνίου, ενώ το Φεστιβάλ των Καννών είναι γνωστό ότι θα πραγματοποιηθεί από τις 17 έως τις 28 Μαΐου 2022.

    Με τη διαφορά στο πρόγραμμα, το Variety την Τρίτη (15/3) όταν οι Ηνωμένες Πολιτείες είπαν ότι ο Έλβις δεν θα μπορούσε να ανοίξει το Φεστιβάλ των Καννών εκτός και αν η Warner Bros. Pictures καθώς το στούντιο μετέφερε την ημερομηνία για τις 17 Μαΐου.

    Οι ίδιες οι Κάννες δημιούργησαν έναν νέο κανόνα πριν από μερικά χρόνια που απαιτούσε κάθε ταινία της βραδιάς έναρξης να βγαίνει την ίδια μέρα στις γαλλικές αίθουσες.

    Εν τω μεταξύ, το Φεστιβάλ των Καννών θα κάνει πρεμιέρα με την ταινία Top Gun Maverick.

    Ένας αριθμός άλλων ταινιών φημολογείται επίσης ότι θα προβληθούν στο φεστιβάλ, όπως Three Thousand Years of Longing, Crimes of the Future, Broker και Decision to Leave.

    Η ταινία του Έλβις κυκλοφόρησε προηγουμένως το τρέιλερ της πρεμιέρας με τον Όστιν Μπάτλερ ως Έλβις Πρίσλεϊ. Το τρέιλερ συνοδεύεται από φωνητική αφήγηση από τον Τομ Χανκς που υποδύεται τον μάνατζερ του Έλβις, τον συνταγματάρχη Τομ Πάρκερ.

    Διαβάστε επίσης: The Black Bachelor (2021)

    Στη συνέχεια, το τρέιλερ συνεχίζει στη σκηνή της πρώιμης εμφάνισης της καριέρας του Έλβις. Αρχικά δέχτηκε χλευασμό από το κοινό, αλλά τα πράγματα άλλαξαν όταν ο Έλβις έβγαλε τη φωνή του.

    Τραγουδάει, παίζει κιθάρα και κάνει μοναδικές χορευτικές κινήσεις. Η γοητεία του Έλβις έκανε το κοινό να τρελαθεί και μπήκε στο χορό μέχρι που ούρλιαξαν σαν να ήθελαν να αρπάξουν τον τραγουδιστή.

    Η καριέρα του Έλβις απογειώθηκε και εμφανιζόταν παντού μέχρι να εμφανιστεί στην τηλεόραση. Αλλά από την άλλη, τον στοιχειώνει και η τραγωδία μετά την τραγωδία που ακολουθεί.

    Διαβάστε επίσης: Ο Άνθρωπος του Θεού (2021)

    Το τρέιλερ κλείνει με το τραγούδι Unchained Melody. Το τραγούδι συνοδεύει τις σκηνές του Έλβις που προσπαθεί να βρει ξανά την ταυτότητά του καθώς επίσης δείχνει ότι έχει γίνει ο βασιλιάς του ροκ εν ρολ.

    Ο Έλβις είναι μια μουσική βιογραφική ταινία για τη ζωή και τη μουσική καριέρα του θρύλου της ροκ εν ρολ Έλβις Πρίσλεϊ.

    Αυτή η ιστορία εξερευνά τη δυναμική της σχέσης του Presley και του μάνατζέρ του, Tom Parker, για περισσότερα από 20 χρόνια.

    Ξεκινώντας από το ταξίδι του Πρίσλεϊ να γίνει σταρ, μέχρι την επιρροή του στον πολιτισμό που αναπτύχθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες και ακόμη και στον κόσμο.

    Διαβάστε επίσης: Σμύρνη μου Αγαπημένη (2021)

    Η σκηνοθεσία της ταινίας είναι του Baz Luhrmann, ο οποίος έγραψε και το σενάριο μαζί με τους Sam Bromell, Craig Pearce, Jeremy Doner.

    Στον Έλβις πρωταγωνιστούν επίσης οι Helen Thomson, Richard Roxburgh, Olivia DeJonge και Natasha Bassett.


Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in