เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storylusti1000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Η κακή βαθμολογία της ταινίας The King's Man λαμβάνει 43 τοις εκατό από τους κριτικούς κινηματογράφου στο Rotten Tomatoes
  • Το The King's Man έλαβε βαθμολογία 43 τοις εκατό από κριτικούς κινηματογράφου στον ιστότοπο συγκέντρωσης Rotten Tomatoes. Οι κριτικοί θεώρησαν ότι αυτή η ταινία απέτυχε να συνεχίσει την ανωτερότητα των δύο προηγούμενων ταινιών του Kingsman.
    Όπως αναφέρεται από τη σελίδα Rotten Tomatoes, αυτό το prequel του franchise Kingsman απέτυχε να ανταγωνιστεί τις δύο προηγούμενες ταινίες Kingsman, συγκεκριμένα, Kingsman: The Secret Service (2014) που είχε βαθμολογία 75 τοις εκατό και Kingsman: The Golden Circle (2017) με βαθμολογία 51 τοις εκατό.

    Ο κριτικός κινηματογράφου Richard Roeper των Chicago Sun-Times έκρινε ότι το The King's Man απέτυχε να εκτελέσει την περιπέτεια δράσης και το σατιρικό χιούμορ που διέπρεψε ο Kingsman στις δύο προηγούμενες ταινίες του.
    Εν τω μεταξύ, η Lindsey Bahr από το Associated Press τόνισε την υποκριτική του πρωταγωνιστή, Ralph Fiennes ως Orlando Oxford, ο οποίος εμφανίστηκε λιγότερο από το βέλτιστο. Ο Φάινς, ο οποίος είναι γνωστός ως χαρισματικός ηθοποιός και είναι πάντα καλός στο να παραδίδει σκηνές δράσης, δεν εμφανίζεται σε αυτή την ταινία.

    Also Read: Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΎ 2021 ΠΛΉΡΗΣ ΤΑΙΝΊΑ ONLINE ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ ΔΩΡΕΆΝ

    Ο Norman Wilner από το NOW Toronto είπε το ίδιο πράγμα. Θεώρησε το The King's Man ως την πιο χαζή ταινία της χρονιάς, κάτι που είναι κρίμα γιατί σε αυτή την ταινία πρωταγωνιστεί ο διάσημος ηθοποιός Ralph Fiennes.

    Εν τω μεταξύ, ο κριτικός κινηματογράφου Brian Tallerico του RogerEbert.com βρήκε το The King's Man βαρετό. Την πλήξη έσωσε η δράση μιας σειράς ηθοποιών τυλιγμένων σε διασκεδαστικές χορογραφίες δράσης. Θεώρησε επίσης ακατάλληλο τον συνδυασμό πολεμικού δράματος και πατριωτικής δράσης σε αυτή την ταινία.

    Also Read: Ο ΆΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΆ: ΤΟ ΞΕΚΊΝΗΜΑ (THE KING'S MAN) 2021 ΠΛΉΡΗΣ ΤΑΙΝΊΑ ONLINE ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ ΔΩΡΕΆΝ

    Στη συνέχεια, ο κριτικός κινηματογράφου Hoai-Tran Bui από τη Slashfilm εκτίμησε ότι ο Άνθρωπος του Βασιλιά εξακολουθεί να ασκεί ένα συντηρητικό στυλ αφήγησης ταινιών franchise, που αναζητά μόνο κέρδος χωρίς να λαμβάνει υπόψη την ιστορία.

    Η ταινία The King's Man διαδραματίζεται αρκετά χρόνια πριν από τις περιπέτειες του Χάρι, του Έγκσι και του Μέρλιν στις δύο προηγούμενες ταινίες του Kingsman. Σε γενικές γραμμές, το The King's Man αποκαλύπτει την προέλευση της ίδρυσης της πρώτης ανεξάρτητης υπηρεσίας πληροφοριών Kingsman.

    Το πρακτορείο στοχεύει να συντρίψει τους τυράννους και τους εγκληματίες που σχεδιάζουν μια σειρά γεγονότων για να πυροδοτήσουν έναν πόλεμο που θα εξαφανίσει εκατομμύρια ανθρώπους.

    Also Read: ΠΊΤΣΑ ΓΛΥΚΌΡΙΖΑ (LICORICE PIZZA) 2021 ΠΛΉΡΗΣ ΤΑΙΝΊΑ ONLINE ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ ΔΩΡΕΆΝ

    Ο Orlando Oxford (Ralph Fiennes), ένας Άγγλος ευγενής, προσπαθεί να προστατεύσει τον γιο του, Conrad Oxford (Harris Dickinson), από τις αρνητικές επιπτώσεις του πολέμου και τη σκοτεινή πλευρά του κόσμου.

    Στη συνέχεια, η Οξφόρδη συγκεντρώνει δύο από τους έμπιστους της, έναν σωματοφύλακα ονόματι Shola (Djimon Hounsou) και την Polly (Gemma Arterton), μια έξυπνη οικονόμο για να βρει τον εγκέφαλο πίσω από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο.

    Also Read: ΦΕΓΓΑΡΌΣΚΟΝΗ (MOONBOUND) 2021 ΠΛΉΡΗΣ ΤΑΙΝΊΑ ONLINE ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΥΠΟΤΙΤΛΟΥΣ ΔΩΡΕΆΝ

    Καθώς η αποστολή πλησιάζει στην ολοκλήρωση, η Οξφόρδη παίρνει τα άσχημα νέα ότι ο Κόνραντ βρίσκεται στον πόλεμο. Αυτό τράβηξε την προσοχή της Οξφόρδης, η οποία έψαχνε τρόπο να σταματήσει τον πόλεμο.

    Εκτός από τον Ralph Fiennes, η Gemma Arterton, ο Rhys Ifans, στην ταινία The King's Man πρωταγωνιστούν επίσης οι Matthew Goode, Tom Hollander, Harris Dickinson, Daniel Brühl, Djimon Hounsou και Charles Dance. Η τρίτη ταινία του franchise του Kingsman, The King's Man κυκλοφόρησε στους κινηματογράφους την Τετάρτη (22/12).
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in