เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storybugnu13007
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน 5 δηλώσεις Robert Pattinson για τον Batman
  • Μετά από αρκετή αναμονή, λίγες μόνο μέρες έμειναν, η ταινία που είχε γίνει η #1 ταινία του 2022 με την πιο πολυαναμενόμενη παρουσία θα βγει στις αίθουσες. Με μεγάλη προσμονή για την κυκλοφορία του The Batman, είναι βέβαιο ότι κάθε δήλωση του Robert Pattinson έχει τραβήξει την προσοχή των θαυμαστών. 

    Τα τελευταία δύο χρόνια, ο Πάτινσον, που έγινε ο τελευταίος Μπάτμαν, έχει εκδώσει πολλές δηλώσεις σχετικά με τον ρόλο που υποδύεται στην ταινία που σκηνοθέτησε ο Ματ Ριβς. Ισχυριζόμενος ότι είναι βαρέων βαρών θαυμαστής του Batman, ο Pattinson σχολίασε τις διαφορές μεταξύ της έκδοσης Batman που έπαιξε με πολλές προηγούμενες προσαρμογές του Batman. Ποιες είναι μερικές από τις δηλώσεις του Robert Pattinson που έχει κάνει; Εδώ είναι μια συλλογή που καταφέραμε να συλλέξουμε από διάφορες πηγές.

    1. Το να παίζει τον Μπάτμαν είναι μια από τις μεγαλύτερες εμμονές του που έχει καταφέρει να πραγματοποιήσει.

    Μιλώντας με την Total Film, ο Pattinson μίλησε για την εμμονή του να μπορεί να παίξει τον Batman. Ο Πάτινσον είναι περισσότερο γνωστός για indie ταινίες και για τον ρόλο του Έντουαρντ Κάλεν στο έπος του Λυκόφωτος. 

    Διαβάστε επίσης: 
    THE BATMAN (2022)

    «Το ελέγχω συνεχώς με εμμονή για τον επόμενο χρόνο περίπου», είπε ο Pattinson για τη συνέχιση του ρόλου. Στη συνέντευξη, ο Pattinson είπε επίσης ότι ο ρόλος του Batman είναι «το πολύτιμο κόσμημα στο στέμμα που μπορείς πραγματικά να αποκτήσεις ως ηθοποιός». Και πρόσθεσε, «Αλλά ποτέ δεν πίστευα ότι πλησίαζα πολύ κοντά στο να [αναλάβω] αυτόν τον ρόλο, και ειδικά με τους άλλους ρόλους που με ενδιέφεραν εκείνη την εποχή».

    2. Ο Μπάτμαν είναι ένα φρικιό που κάνει κακή αυτοθεραπεία.

    Ακόμα σε μια συνέντευξη στην Total Film, ο Pattinson μίλησε για το πώς ο Batman είναι ένας «περίεργος άνθρωπος» όπως οι προηγούμενοι χαρακτήρες indie ταινιών. Ο Πάτινσον ανέφερε ότι η εκδοχή του για τον χαρακτήρα του Μπάτμαν θα έχει μια διαφορετική πλευρά του Μπάτμαν, αυτή που δεν θα δείχνει σκηνές από τη δολοφονία των γονιών του Μπρους Γουέιν αλλά θα αντιμετωπίζει τα επακόλουθα. 

    Διαβάστε επίσης: ΠΆΝΤΑ ΣΤΟ ΚΌΚΚΙΝΟ (2022)

    Ο Πάτινσον είπε: «Είχε ένα τεράστιο τραύμα μέσα του και έφτιαξε αυτόν τον περίπλοκο ψυχολογικό μηχανισμό για να το αντιμετωπίσει. Είναι σαν μια πολύ κακή αυτο-θεραπεία, που καταλήγει να είναι ο Μπάτμαν, ως αυτοβοήθεια».

    3. Ο Μπάτμαν που υποδύεται μπορεί να είναι γνώστης της βίας.

    Σε μια πρόσφατη συνέντευξή του στο γαλλικό κινηματογραφικό περιοδικό Premiere, ο Pattinson αναφέρθηκε στον περίφημο «κανόνα μη σκοτώματος» ως μέρος του μύθου του Batman. Στη συνέντευξη, ο Pattinson είπε ότι ο κανόνας μπορεί να ερμηνευτεί με δύο τρόπους.


    «Είτε ήθελε απλώς να δώσει μια σωστή τιμωρία, είτε ήθελε να σκοτώσει και η αυτοκυριαρχία του τον εμπόδισε να το κάνει. Το φανταζόμουν έτσι από την πρώτη πρακτική μάχης. Σκέφτηκα ότι ήταν πιο αστείο, κάτι μέσα του ήθελε απλώς να κόψει το λαιμό αυτού του τύπου. Είπα στον εαυτό μου ότι αν περνούσε τη νύχτα κυνηγώντας εγκληματίες, δεν υπήρχε περίπτωση να μην το ευχαριστηθεί».

    4. Ο Μπάτμαν είναι μια αστυνομική ιστορία.

    Μια κριτική που έχουν ασκήσει οι θαυμαστές του Batman στην τριλογία The Dark Knight του Christopher Nolan είναι η έλλειψη δεξιοτήτων ντετέκτιβ του Batman. Μιλώντας με το MovieMaker.com, ο Pattinson συζήτησε πώς δεν περίμενε ο Matt Reeves να το αναφέρει αυτό. 

    Διαβάστε επίσης: BOILING POINT (2021)

    Ο Pattinson είπε: «Συνήθως, όταν οι σκηνοθέτες λένε κάτι, το κάνουν να συμβεί μόνο από την άποψη της εικόνας. Αλλά διάβασα το σενάριο, και στην πραγματικότητα είναι. Αυτή είναι μια αστυνομική ταινία. Αυτό συμβαίνει πολύ στα κόμικ, αλλά συνήθως είναι απλώς ένα σκηνικό στις προηγούμενες ταινίες του Batman».

    5. Η εκδοχή του για τον Μπρους Γουέιν είναι ένα είδος αποσύνθεσης.

    Απαντώντας σε ερώτηση του MovieMaker.com, ο Pattinson μίλησε για το πώς αυτός ο Bruce Wayne/Batman είναι διαφορετικός από τις προηγούμενες εκδόσεις του χαρακτήρα. «Υπάρχει ένα στοιχείο σε μια άλλη επανάληψη της ιστορίας όπου ο Bruce φεύγει, κάνει την εκπαίδευσή του, κυριαρχεί στον εαυτό του και μετά επιστρέφει στο Gotham ως χαρακτήρας που γνωρίζει πλήρως. 

    Η απεικόνιση μεταξύ του Bruce και του Batman - Bruce public, Bruce private και Batman Bruce - είναι πολύ περιορισμένη και μπορεί να τους ελέγξει όλους πιο εύκολα», είπε ο Pattinson. «Και σε αυτή την περίπτωση, τα όρια είναι ασαφή. Ο ίδιος ως Μπρους είναι ένα είδος αποσύνθεσης».
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in