เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storytamel1000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Καλωσορίζοντας την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η Universal Pictures κυκλοφορεί την ταινία με τίτλο "Marry Me"
  • Καλωσορίζοντας την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, η Universal Pictures θα κυκλοφορήσει σύντομα μια ρομαντική κωμωδία, "Marry Me", στις 11 Φεβρουαρίου. Αν συνήθως μια ιστορία αγάπης ξεκινά με μια συνάντηση που έχει χτιστεί εδώ και πολύ καιρό, τότε η ταινία «Marry Me» θα είναι μια μοναδική ιστορία αγάπης που είναι διαφορετική.

    Βασισμένο σε ένα μυθιστόρημα του Bobby Crosby με το ίδιο όνομα, το μυθιστόρημα κυκλοφόρησε αργότερα ως webcomic και προσαρμόστηκε για τη μεγάλη οθόνη από τους John Rogers, Tami Sagher και Harper Dill.

    Επίσης Διαβάστε: MOONFALL: Η ΣΚΟΤΕΙΝΉ ΠΛΕΥΡΆ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΎ (2022)

    Η σύνοψη της ίδιας της ταινίας «Marry Me» θα αφηγηθεί την ιστορία ενός σούπερ σταρ της μουσικής, της Kat Valdez, που είναι έτοιμη να παντρευτεί τη σύντροφό του μπροστά σε ένα μεγάλο κοινό. Όταν όμως ανακαλύπτει ότι ο άντρας έχει σχέση, η Κατ νιώθει υποχρεωμένη να σώσει την περηφάνια της μπροστά στους χιλιάδες θαυμαστές της.

    Έτσι, με λίγο αυθορμητισμό και λίγη τρέλα, η Kat διαλέγει έναν άντρα τυχαία και επιλέγει τον Charlie, μέσα στο πλήθος, για να τον παντρευτεί. Από εκεί και πέρα, η ιστορία αγάπης αυτών των δύο αγνώστων ξεκινά με έναν απροσδόκητο τρόπο.

    Επίσης Διαβάστε: ΈΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟΝ ΝΕΊΛΟ (2022)

    Στο «Marry Me» θα πρωταγωνιστήσουν κορυφαίες παίκτριες όπως η Jennifer Lopez («Hustlers») που θα παίξει το ρόλο της σταρ της μουσικής, Kat Valdez. Υπάρχει επίσης ο Owen Wilson ("Wedding Crashers") ως Charlie Gilbert που είναι καθηγητής μαθηματικών. Ο Λατίνος τραγουδιστής και τραγουδοποιός Maluma θα κάνει το ντεμπούτο του στην κινηματογραφική ηθοποιία ως Bastian, σύντροφος της Kat, ο οποίος είναι επίσης πρωταγωνιστής της μουσικής στην ταινία "Marry Me".

    Επίσης Διαβάστε: ΠΑΝΤΡΈΨΟΥ ΜΕ (MARRY ME) 2022

    Εν τω μεταξύ, άλλα μέλη του καστ στην ταινία «Marry Me», όπως η Chloe Coleman («Big Little Lies», «My Spy»), η Sarah Silverman, ο Utkarsh Ambudkar («Pitch Perfect»), ο John Bradley («Moonfall» Game of Thrones'), Brady Noon ('The Mighty Ducks: Game Changes') και Jimmy Fallon που θα εμφανιστεί ως ο ίδιος.

    Αυτή η ρομαντική κωμωδία σκηνοθετείται από τη σκηνοθέτιδα, παραγωγό και σεναριογράφο Kat Coiro. Προηγουμένως, ο Coiro έχει σκηνοθετήσει επεισόδια δημοφιλών εκπομπών, συμπεριλαμβανομένων των "It's Always Sunny in Philadelphia", "Dead to Me", "Brooklyn Nine-Nine" και "Modern Family. Disney+, συγκεκριμένα "She-Hulk".

    Επίσης Διαβάστε: ΞΕΝΟΔΟΧΕΊΟ ΓΙΑ ΤΈΡΑΤΑ: ΤΕΡΑΤΟΜΕΤΑΜΟΡΦΏΣΕΙΣ (2022)

    Η ταινία «Marry Me» δεν αφηγείται μόνο το ταξίδι της ιστορίας αγάπης δύο αγνώστων που αναγκάζονται να είναι μαζί, αλλά και την ιστορία της ζωής των διασημοτήτων, του γάμου και του τρόπου με τον οποίο τα social media ρυθμίζουν τα πάντα. Με την Jennifer Lopez να εξερευνά γενναία τα συναισθήματα των αόρατων αστέρων και διασημοτήτων, αυτή η ταινία αναμένεται να προσφέρει μια αξέχαστη και συγκινητική ιστορία αγάπης για τους λάτρεις του κινηματογράφου εκεί έξω. Η ταινία «Marry Me» φημολογείται ότι θα προβληθεί στις 11 Φεβρουαρίου στις αίθουσες σε όλο τον κόσμο.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in