เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storyretra2000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Резолюции, мисии и пъзели, преглед на последния сезон на Killing Eve
  • Шпионската поредица с главния женски герой винаги е била основна атракция. По-интересно, защото в този сериал участват два женски персонажа, чиято актьорска игра и популярност са неоспорими, като Сандра О (Анатомия на сивата). Две години след края на третия сезон, през 2022 г. Killing Eve се завърна с четвърти сезон.

    Тази поредица все още е дългоочаквана, може би и от вас. Продуциран от Фийби Уолър-Бридж, Killing Eve дебютира в адаптацията от 2018 г. на едноименната поредица от трилъри на автора Люк Дженингс.

    Прочетете също: Ботев (2022)

    Killing Eve разказва за Ив Поластри (Сандра О), жена агент на МИ5, която разследва Виланел или Оксана Астанкова (Джоди Комър), опасен убиец и психопат. Виланел работи за сенчеста организация, наречена Дванадесетте, която използва услугите на убийци, за да унищожи богатите и влиятелните в цяла Европа.

    Виланел наистина се радва на работата си, защото от там може да изпълни желанието си да живее луксозен живот. Мотивът на Ева за отмъщение срещу Виланел след това води до манията на двамата герои да се убиват един друг. В края на емоционалния и кулминационен трети сезон и Ева, и Виланел са описани като разделени, насочвайки се към съответните си места и животи.

    Прочетете също: Батман (2022)

    Четвъртият сезон на Killing Eve ще продължи да разказва историята на Ева, която се опитва да изпълни мисия за отмъщение. В извършването на това действие Ева не е сама. Той е придружен от новия си партньор Юсуф (Робърт Гилбърт). От друга страна, Виланел се опитва да живее нов живот, като се присъединява към църковна общност. Той живее със семейството на пастор, опитвайки се да изкупи минали грехове, като усърдно се моли, се покланя и моли незабавно да бъде кръстен.

    Read my Article: https://www.mychemicalromance.com/news/read-list-my-article-4154741

    Извън новия живот на Виланел, шефът на МИ6 Каролин Мартенс (Фиона Шоу) не иска да загуби, за да продължи да изпълнява мисията за преследване на Дванадесетте. Основната му цел е да открие членовете на престъпния синдикат, свързани със смъртта на сина му Кени (Шон Дилейни), и той все още няма да спре. Ако Каролин ви изглежда позната, това е защото тя също се появи в Хари Потър и Стаята на тайните. Очевидно Каролин ще получи повече порции през този четвърти сезон.

    Сериалът, който спечели наградата BAFTA за 2019 Изключителен драматичен сериал, продължава да показва отмъщение, обвито в сложна мания през последния си сезон. Сложните истории сякаш водят до края на историята. Сценаристът и изпълнителен продуцент Лора Нийл каза, че четвърти сезон също ще се фокусира върху индивидуалните мисии на главните герои.

    Прочетете също: Uncharted (2022)

    Според Лора, феновете на Killing Eve също ще бъдат изненадани от завръщането на няколко стари лица, както и няколко нови героя, които завършват всеки интересен обрат в сюжета.

    Смята се, че Killing Eve, сериалът, който спечели наградата на Асоциацията на телевизионните критици за изключителна нова програма, е по-интересен с кинематография, която е по-приятна за окото. Режисьорът Стела Корради успя да заснеме няколко сцени в детайли, като накара публиката да се почувства така, сякаш е на сцената, за да може да усети емоциите директно от героите.

    От първото си издание през 2018 г. Killing Eve спечели много награди. Една от престижните награди е за най-добра телевизионна драма на Златен глобус за 2019 и 2020 г. Рецензиите и оценките на Killing Eve също са доста добри. На уебсайта на агрегатора Rotten Tomatoes, например, първият сезон на сериала спечели 96 процента, вторият сезон 92 процента, а третият 80 процента.

    С толкова впечатляващи постижения със сигурност е трудно да не гледате този сериал. Тогава как е продължението на историята на Ева в отмъщението й на Дванадесетте? Наистина ли Виланел ще се промени? И ще намери ли Каролин мозъка зад смъртта на сина си? Гледайте Killing Eve сезон 4 ексклузивно само в Mola.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in