เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storydafya6700
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Përmbledhja e Book of Love që do të transmetohet në shkurt 2022
  • Libri i dashurisë është një nga filmat që do të shfaqet në KlikFilm në shkurt të vitit 2022. Ky film i zhanrit komedi romantike zhvillohet në dy vende, përkatësisht në Shtetet e Bashkuara dhe Meksikë, me aktorë Sam Claflin dhe Veronica Echegui, me regji të Aneleine Cal y Mayor.

    Historia e filmit "Book of Love (2022)" hapet me leximin e romanit "Zemra e ndjeshme" e Henry Copper (Sam Claffin) në një librari, ku merr pjesë vetëm një pjesëmarrës. Ende nuk ka përfunduar eventi, i vetmi pjesëmarrës ka mbetur. Libraria më pas bëri një promovim për romanin Zemra e ndjeshme, "blej një merr tre".

    Lexoni Gjithashtu: Uncharted (2022)

    Megjithatë, nuk kaloi shumë kohë që Henry Copper u kontaktua nga një publiciste, Jen Spencer (Lucy Punch), e cila raportoi se The Sensible Heart kishte dështuar në SHBA, por po shitej mirë në Meksikë. Kështu ai u dërgua atje për të vizituar Mexico City dhe Palenque.

    Versioni meksikan i The Sensible Heart është përkthyer nga Maria Rodriguez (Veronica Echegui). Me të mbërritur atje, Henri merret nga Maria me gjyshin e tij, Max (Fernando Bece) dhe djalin e tij, Diego (Ruy Gaytan). Henri është i tronditur kur ka gjetur versionin meksikan të kopertinës së Zemrës së ndjeshme si një poster filmi 17 vjet e lart.

    Lexoni Gjithashtu: The Batman (2022)

    Me sa duket, suksesi u arrit sepse, Maria rishkroi Zemrën e ndjeshme në një telenovelë me pabesi dhe skena të nxehta. Henry Copper u zemërua në fillim. Megjithatë, ai ishte në dilemë sepse ndryshimi në përmbajtjen e librit të tij lindi shumë fansa.

    Pasi skena të zhvendoset në Meksikë, komploti është i lehtë për t'u lexuar. Ne e dimë se ku Analeine Cal y Mayor dhe David Quantick po e drejtojnë historinë dhe si do të përfundojë. Ajo që e bën ende të lehtë për t'u ndjekur Libri i Dashurisë është ndërveprimi i dy personazheve kryesore.

    Lexoni Gjithashtu: Scream 5 (2022)

    Sam Claflin dhe Veronica Echegui i sjellin personazhet në jetë pa mundim. Një sërë konfliktesh që spërkaten janë të natyrshme, duke e bërë të lehtë për audiencën të kuptojë se me çfarë po përballet. Si rezultat, Henri dhe Maria ndihen të afërt.

    Në krahasim, personazhi i Marisë është më i plotë. Një numër i personazheve mbështetës ndriçojnë të kaluarën dhe të tashmen e një Maria nga Max, Diego, te Antonio (Horacio Garcia Rojas), një ish-burrë i papërgjegjshëm por i sigurt që kërkon një shans të dytë.

    Ndërkohë, Henri është paksa i paqartë. Ne e dimë prejardhjen e tij nga një sërë rrëfimesh gojore. Pjesa tjetër është udhëtimi i dy personazheve që kërkojnë dashurinë në një lëvizje gjithnjë përpara.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in