เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storybam17000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Hulu konečně vydává první upoutávku na sérii Candy
  • Hulu zveřejnilo první upoutávku na Candy, limitovanou sérii, která se bude soustřeďovat kolem skutečného příběhu ohavného případu vraždy Betty Goreové Candy Montgomeryové v roce 1980. Série má být pětinoční show, která se začne vysílat 9. května. až do poslední epizody 13. května.

    Trailer začíná tím, že ukazuje, jak se Candyin život zdá dokonalý. Ale pak se náhle změní scéna, změní se hudba a on stojí v soudní síni jako obžalovaný v procesu s vraždou. Byl dotázán, zda má rád svou oběť, kamarádku Betty Goreovou, na kterou neměl přímou odpověď. Dává smysl, že v upoutávce jsou uvedeny pouze záhadné odpovědi, protože to souvisí s jednou ze základních otázek tohoto skutečného příběhu. -Ciminal Case for Life: Proč Candy zabila svého přítele tak bezcitným a brutálním způsobem?

    Přečtěte si také: Filmy PANSTVÍ DOWNTON: NOVÁ ÉRA 2022 CELÝ FILM

    V této limitované sérii hrají Jessica Biel jako Candy Montgomery, Melanie Lynskey jako Betty Gore a Timothy Simons jako Pat Montgomery a Pablo Schreiber jako Alan Gore.

    Candy bude natočen podle skutečného příběhu notorického vraha a jeho oběti Betty Goreové. Candy Montgomery se odehrává v roce 1980 v Texasu a zdá se, že má všechno. Má milujícího manžela s dobrou prací, dceru a syna a krásný dům na novém předměstí. Otázkou ale je, proč zabil svého kamaráda z kostela sekerou?

    Přečtěte si také: Filmy Černý telefon 2022

    Pro informaci, tato série vlastněná Hulu bude mít soupeře z HBO Max, kteří také dali zelenou sérii založené na stejném příběhu na začátku tohoto roku. V jejich projektu bude hrát Elizabeth Olsen s názvem Love and Death. Seriál bude také vyprávět příběh Candy Montgomery. Biel a Olsen se tak nyní utkají o pozornost publika, protože oba hrají drásavý příběh texaské hospodyňky, která po události náhle ztratí zdravý rozum.

    Free Guy and Killing Eve Star Jodie Comer bude hrát v dramatickém seriálu Big Swiss

    Říká se, že hvězda Free Guy a Killing Eve Jodie Comer bude hrát v dramatickém seriálu Big Swiss produkovaném Adamem McKayem, který je v současné době ve vývoji na HBO.

    Comer bude hrát postavu jménem Flavia v seriálu, známém také jako „Velké Švýcarsko“. Seriál bude sledovat příběh Flavie v New Yorku, která anonymně podstupuje sexuologická sezení. Poté se stane posedlý jedním z pacientů. To pak vede ke vztahu mezi nimi.

    Přečtěte si také: Filmy Pes (2022)

    Samotná Jodie Comer je známá především díky roli Oksany Astankové/Villanelle v seriálu Killing Eve. Nedávno se objevil ve filmech The Last Duel in 2021 (režie Ridley Scott) a Free Guy (režie Shawn Levy). Comer bude také sloužit jako výkonný producent série.

    Zatímco Adam McKay dříve uvedl Don't Look Up v roce 2021, Vice v roce 2018 a The Big Short v roce 2015. McKay bude tuto sérii produkovat prostřednictvím své produkční společnosti Hyperobject Industries. Série bude vycházet z připravované knihy od Jen Beagin. Beagin bude také výkonným producentem série, kterou bude produkovat A24.

    Přečtěte si také: Filmy FRESH 2022

    McKayova společnost Hyperobject Industries stojí za posledním filmem Netflixu Don't Look Up a také za basketbalovým dramatickým seriálem HBO Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty. Společnost také stojí za sérií Game Theory with Bomani Jones a také za limitovanou sérií o Jeffreym Epsteinovi a za televizní adaptací Parasite od režisérů Bong Joon Ho a Adama McKaye, kteří jsou také výkonnými producenty společnosti Succession. Prozatím nebylo oznámeno žádné oficiální datum vydání ohledně vysílání Big Swiss na HBO.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in