เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storycartu2000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Ny utgåva av The Batman når en fantastisk intäkt på 248,5 miljoner US-dollar
  • Nysläppet av filmen "The Batman" på den globala biljettkassan har fått ett mycket entusiastiskt mottagande från publiken. Inför releasen är fansen i princip otåliga med historien som kommer att presenteras av regissören Matt Reeves.

    Och visst lyckades "The Batman (2022) " skörda en fantastisk inkomst. Filmen lyckades göra anspråk på den bästa öppningshelgen såväl som den största internationella branschöppningen 2022 hittills genom att tjäna 248,5 miljoner USD (ungefär 3,6 biljoner Rp) under de tre första visningsdagarna globalt.

    Det Matt Reeves-regisserade superhjältebrottet har varit den största öppningshelgen för Warner Brothers sedan "Joker" 2019. Det markerar också WB:s bästa internationella öppning av pandemi.

    Även om Warner Brothers inte officiellt har drivit filmens uppföljare i produktion, pekar alla tecken på det. Faktum är att Warner Brothers-chefen Toby Emmerich säger att filmen har hjälpt till att övertyga honom och hans team att lita mer på regissörens styrkor.

    Läs också: Titta på Uncharted (2022) hela filmen streaming

    Hemligheten med filmbranschen är kvalitet. Det här är den bästa affärsstrategin för både teaterfilmer och superhjältefilmer," sa Emmerich till Deadline. "Filmer behöver inte alla ha samma ton, eller vara sammanflätade med andra DC-filmer, eller ha påskägg kopplade till andra filmer."

    För WB är det viktigaste för en studio kvaliteten på själva filmen, filmens kvalitet beror verkligen på regissörens förmåga. "Kvalitet är den viktigaste faktorn för en studio, och det största du kan göra för att påverka kvaliteten är de filmskapare du anställer."

    Även om en direkt uppföljare inte har fått grönt ljus, sa Reeves att det har förekommit samtal. Speciellt eftersom han nu arbetar på två separata spinoff-shower för HBO Max.

    "Jag tror verkligen på det vi har gjort och är exalterad över att kunna berätta fler historier", sa Reeves till The Independent. "Vi har redan berättat andra historier i streaming-utrymmet, vi har gjort saker på HBO Max, vi har gjort Penguin-showen med Colin Farrell, vilket skulle vara ganska coolt."

    John Wick-skådespelaren Keanu Reeves ska spela Batman i "DC League of Super-Pets Animation"

    Goda nyheter för DC-fans och veteranen från Hollywood-skådespelaren Keanu Reeves från "John Wick"-serien. För att Warner Bros. har bekräftat att Reeves kommer att spela Batman i animationen "DC League of Super-Pets".

    Detta kan ses i trailern för filmen, där Reeves röst låter ganska skrämmande under den ikoniska kappan och huvan av hans Batman-karaktär. Filmen kommer upp på bio i maj Kevin Hart kommer att spela en av Batmans flera medhjälpare och rösta för karaktären Ace the Bat-Hound. Trailern visar Batman och Ace berätta om sitt tragiska förflutna.

    Den här trailern kommer att sammanfalla med framgångsögonblicket för "The Batman" som just nu sänds i biljettkassan. Medan filmen, med Robert Pattinson i huvudrollen, utspelar sig i Gotham City, kommer "DC League of Super-Pets" äventyra över DC Universe, med Krypto the Super-Dog (Dwayne Johnson) och Superman (John Krasinski) som också dyker upp i filmen trailer.

    Läs också: Titta på Döden på Nilen (2022) hela filmen Streaming

    Warner Bros. har satt ihop en imponerande skådespelare för sin senaste animerade film. Flera komedistjärnor ger sina röster till sina fyrbenta motsvarigheter Krypto och Ace. Vanessa Bayer ska spela PB, en gris som blir Wonder Womans husdjur.

    Under tiden kommer Natasha Lyonne att spela Merton, The Flashs snabba sköldpadda, och Diego Luna kommer att rösta för Ch'p, en elektrisk ekorre som blir Green Lanterns husdjur. Marc Maron kommer att rösta för Lex Luthor.

    Dessutom är Kate McKinnon, Thomas Middleditch, Ben Schwartz och Jameela Jamil också planerade att synas i filmen. Jared Stern regisserade filmen. "DC League of Super-Pets" går på bio den 20 maj.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in