เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storyrukko12121
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Οι 7 καλύτερες ταινίες κινουμένων σχεδίων Walt Disney βασισμένες στην τοποθεσία Rotten Tomatoes.
  • Η ταινία κινουμένων σχεδίων της Walt Disney Picture παρουσιάζει πολλές παραμυθένιες ιστορίες περιπέτειας με μοναδικούς χαρακτήρες. Αυτές οι ταινίες είναι πάντα ενδιαφέρουσες για παρακολούθηση.
    Επιπλέον, σχεδόν όλα τα είδη φαντασίας της Disney μπορούν να απολαύσουν διάφορες ομάδες, από παιδιά έως ενήλικες. Από τους πολλούς τίτλους που έχουν κυκλοφορήσει, ακολουθούν μερικές προτάσεις για τις καλύτερες ταινίες κινουμένων σχεδίων της Disney που βασίζονται στον ιστότοπο Rotten Tomatoes.

    1. ENCANTO (2021)

    Το ENCANTO των Jared Bush και Byron Howard, που κυκλοφόρησε μόλις τον Νοέμβριο του 2021, έλαβε βαθμολογία έως και 91%. Οι κριτικοί θεώρησαν ότι η πολιτιστική προοπτική σε αυτή την ταινία ήταν κάτι νέο για τη Disney, η οποία παρουσιάστηκε σε μια διασκεδαστική μορφή ως οικογενειακή ταινία.

    Also Read:  Ενκάντο: Ένας Κόσμος Μαγικός (2021) Πλήρης ταινία online

    Το Encanto αφηγείται την ιστορία της οικογένειας Madrigal που ζει σε μια μαγική ορεινή πόλη στην Κολομβία. Σχεδόν όλοι στην πόλη έχουν δύναμη. Ωστόσο, υπάρχει μόνο ένα παιδί που ονομάζεται Mirabel που δεν έχει μαγικές δυνάμεις. Ακόμα κι έτσι, ο Mirabel ήταν ο πρώτος που διαπίστωσε ότι η μαγεία στο Encanto κινδύνευε.

    2. Raya and The Last Dragon (2021)

    Οι Raya and The Last Dragon σημείωσαν 94 τοις εκατό. Αυτή η καλύτερη ταινία κινουμένων σχεδίων σκηνοθετείται από τους Don Hall και Carlos Lopez Estrada. Αυτή η ταινία αποδεικνύει ότι οι κλασικές ιστορίες στις ταινίες της Disney είναι πάντα ανώτερες και λεπτομερείς.

    Also Read: Ο Οίκος Gucci (House of Gucci) 2021 Πλήρης ταινία online

    Με τις αποχρώσεις του πολιτισμού της Νοτιοανατολικής Ασίας, η ιστορία διαδραματίζεται στην Κουμάντρα, η οποία είναι μια τεράστια περιοχή όπου οι άνθρωποι μπορούν να συνυπάρξουν με κοπάδια δράκων. Μια μέρα, η Κουμάντρα χωρίστηκε σε πολλές μικρές χώρες εξαιτίας της κακής μαγείας. Ωστόσο, υπάρχει μια ειρηνική χώρα που ονομάζεται Heart, η γενέτειρα της Raya, η οποία έχει μαγική προστασία.

    3. Ο Ralph Breaks The Internet (2018)

    Η επόμενη καλύτερη πρόταση ταινίας κινουμένων σχεδίων της Disney είναι ο Ralph Breaks The Internet με βαθμολογία 88 τοις εκατό. Σε σκηνοθεσία Φιλ Τζόνστον και Ριτς Μουρ, αυτή η ταινία κινουμένων σχεδίων είναι η συνέχεια του Wreck It Ralph του 2012.

    Also Read: Μην Κοιτάτε Πάνω (2021) Πλήρης ταινία online

    Η ιστορία συνεχίζει το εξαετές ταξίδι του Ralph αφού έσωσε το arcade από τις επιθέσεις Cy-Bugs και Turbo. Αυτή τη φορά, ο Ralph και η Vanellope εγκατέλειψαν το Litwak arcade για να ξεκινήσουν μια νέα περιπέτεια που βασίζεται στην ταχύτητα του Διαδικτύου.

    4. Zootopia (2016)

    Zootopia μπήκε επίσης στις τάξεις του καλύτερου animation από την Disney με βαθμολογία 98 τοις εκατό. Η ταινία, σε σκηνοθεσία Μπάιρον Χάουαρντ και Ριτς Μουρ, θεωρείται ότι έχει ένα σοφό ηθικό μήνυμα. Αυτή η ταινία εμφανίζει επίσης πολυτελή γραφικά, επομένως είναι πολύ διασκεδαστική.

    Also Read: Ο Άνθρωπος του Βασιλιά: Το Ξεκίνημα (2021) Πλήρης ταινία online

    Η ιστορία διαδραματίζεται σε μια μητροπολιτική πόλη με κατοίκους διαφόρων ζώων. Μια μέρα, ένα κουνέλι με το όνομα Judy Hopps ονειρεύεται να γίνει αστυνομικός στην πόλη. Επειδή η αστυνομία της πόλης είναι κυρίως αρπακτικά ζώα, η Τζούντι ελπίζει να δημιουργήσει μια νέα ανακάλυψη ότι τα μη αρπακτικά ζώα μπορούν επίσης να γίνουν αστυνομικοί.

    5. Moana (2016)

    Η ταινία περιπέτειας Moana, σε σκηνοθεσία Ron Clements και John Musker, κατατάχθηκε στην 8η θέση στη λίστα των καλύτερων κινουμένων σχεδίων με βαθμολογία 95 τοις εκατό στο Rotten Tomatoes. Ο χαρακτήρας της Moana σε αυτή την ταινία λέγεται ως μια γενναία νεαρή γυναίκα που ενδιαφέρεται πολύ για τον ωκεανό.

    Η Moana γεννήθηκε και μεγάλωσε στο νησί Motunui. Η γραμμή της ζωής του προοριζόταν να είναι ο αρχηγός και ο διάδοχος του αρχηγού της φυλής του νησιού.Από ανησυχία, ο πατέρας του έδωσε πολλά ταμπού. Ωστόσο, η Moana δεν πτοήθηκε. Προσπάθησε να σπάσει το άγχος, τολμώντας να εξερευνήσει τον ωκεανό για να ολοκληρώσει την αποστολή που διεύθυνε η γιαγιά της Τάλα.

    6. Big Hero 6 (2014)

    Σε σκηνοθεσία Don Hall και Chris Williams, η ταινία Big Hero 6 μπόρεσε να συγκεντρώσει τιμές έως και 90 τοις εκατό. Ο Χίρο Χαμάντα (Ράιαν Πότερ) λέγεται ως ειδικός στη ρομποτική. Έχει έναν μεγαλύτερο αδερφό που ονομάζεται Tadashi (Daniel Henney) που τον προσκαλεί να συνεργαστεί στον κόσμο των ρομπότ.

    Εκείνη την εποχή, προσπαθούσαν και οι δύο να δημιουργήσουν έργα για παρουσιάσεις σε εκδηλώσεις κύρους. Ωστόσο, ένα περιστατικό πυρκαγιάς σκότωσε τον Tadashi. Αν και συντετριμμένος από το περιστατικό, ο Hiro απέκτησε στην πραγματικότητα έναν νέο φίλο από τη δουλειά του αδελφού του, τον Baymax. Είναι φίλοι για να ολοκληρώσουν μια αποστολή σχετικά με το κλεμμένο έργο του.

    7. Tangled (2010)

    Ακολουθεί η ταινία Tangled του σκηνοθέτη Nathan Greno και του Byron Howard με βαθμολογία 89 τοις εκατό. Αυτή η σύσταση για την καλύτερη ταινία κινουμένων σχεδίων της Disney μιλά για τη Ραπουνζέλ (Μάντι Μουρ) που ήταν φυλακισμένη για χρόνια και έχει την επιθυμία να είναι ελεύθερη.


    Μια μέρα, ένας φυγάς από το βασίλειο, ο Flynn Rider (Zachary Levi), ανακαλύπτεται ότι έχει κλέψει το στέμμα της πριγκίπισσας και κρύβεται σε έναν πύργο όπου ζει η Rapunzel. Εκείνη την ώρα οι δυο τους συναντήθηκαν και έκαναν συμφωνία. Εάν ο Flynn θέλει να βοηθήσει τις επιθυμίες της Rapunzel, τότε θα επιστρέψει για να επιστρέψει το κλεμμένο στέμμα.

Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in