เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
WORDS OF WISDOM505
Words of Wisdom วาทะจากศิลปิน (No. 1)

  • "Discipline? I don't know the meaning of the word."

    คำว่า 'ระเบียบวินัย' ไม่อยู่ในพจนานุกรมของผม


    - Liam Gallagher : Oasis, Beady Eye


    "Here's another thing. I must have been asked to write songs for people about 20 times. 'Hey man – we should write some songs together'. 

    Fucking write your own songs. I spent 46 years busting my arse to get here, slaving over a line in a song for a month. So no, I won’t write a song with you, you little prick."

    ผมถูกทาบทามให้เขียนเพลงสำหรับศิลปินคนอื่นๆ เกือบ 20 ครั้ง พวกมันบอก "เฮ้ เพื่อน พวกเราควรเขียนเพลงด้วยกันนะ" 

    มึงก็เขียนเพลงของมึงเองซิวะ กูใช้เวลาเกือบ 46 ปี กว่าจะมาถึงจุดๆนี้ได้ ฉะนั้นขอบาย กูไม่เขียนเพลงกับมึงหรอก ไอ้บัดซบ 


    Noel Gallagher : Oasis, Noel Gallagher's High Flying Birds


    It's frustrating when you see five little d*cks like that take over America, it's horrific but you've just got to get on with it. 

    They're a boyband for God's sake and there will always be room for boybands. They're kids. Let them eat the candy.

    "มันน่าผิดหวัง เมื่อคุณเห็นไอ้เด็กหัวดอห้าคน (One Direction) บุกตลาดอเมริกา มันเป็นอะไรที่น่าสยดสยอง แต่ก็ต้องทนยอมรับมัน"


    "พวกเขาเป็นบอยแบนด์ ให้ตายซิ โลกมีที่ว่างสำหรับพวกบอยแบนด์เสมอ แต่พวกเขายังเด็กอยู่ ดังนั้นปล่อยแม่งแดกลูกกวาดกันไปละกัน" 

                                                                                                                     Tom Meighan : Kasabian


    I'm not fucking Justin Bieber, you motherfucker.

    Billie Joe Armstrong : Green Day

Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in