เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storyyoltu10000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน 4 fakta, která byste měli vědět, než se podíváte na Hotel Transylvania: Transformania
  • Hotel Transylvania: Transformania je nejnovější film ze série Hotel Transylvania, který bude uveden 14. ledna 2022. Zde jsou některá zajímavá fakta o tomto filmu.

    1. Čtvrtý film ze série Hotel Transylvánie

    HOTEL TRANSYLVÁNIE: TRANSFORMÁNIE (2022) CELÝ FILMje čtvrtý film ze série Hotel Transylvánie po uvedení filmů Hotel Transylvánie (2012), Hotel Transylvánie 2 (2015) a Hotel Transylvánie 3: Letní prázdniny (2018).

    2. Nepromítání v kinech

    Na rozdíl od předchozích filmů Hotel Transylvania nebude jejich čtvrtý film tentokrát uveden v kinech, ale bude uveden na Amazon Prime Video 14. ledna 2022. Film bude promítán současně po celém světě, kromě Číny, kde se o jeho uvedení postará Sony .

    3. Původně se vysílat v roce 2021

    Hotel Transylvania: Transformania měl původně jít do kin 1. října 2021. Kvůli množícím se případům Delta varianty Covid-19 ve Spojených státech však Sony také zrušilo promítání a poté prodalo práva na promítání filmu společnosti Amazon Studios.

    4. Selena Gomez je producentka

    Kromě toho, že se Selena Gomez účastní jako hlas postavy Mavis Dracula, je v tomto filmu zapojena také jako výkonná producentka. K němu se přidává Genndy Tartakovsky, režisér předchozích tří filmů.

    Přečtěte si také: BARÁK (THE HOUSE) 2022 CELÝ FILM

    Hotel Transylvania: Transformania bude stále sledovat příběh o životech duchů, kteří žijí v luxusním hotelu, který je vyhrazen pouze pro duchy.

    Tentokrát začnou postavy hotelu Transylvánie čelit vzrušujícímu příběhu po použití nejnovějších vynálezů Van Helsinga.

    Přečtěte si také: PES (DOG) 2022 CELÝ FILM

    Tento nečekaný objev od Van Helsinga přiměje monstrózní duchy proměnit se v lidi. Mezitím lidé, kteří použijí tento vynález, zažijí změny, které je promění v přízraky.

    Drac, Mavis, Johnny a další monstra, která si vyměňují těla, se musí přizpůsobit svým novým tělům.

    Tato změna jim však způsobila nepříjemné pocity. Musí tedy najít způsob, jak vrátit svá těla zpět do původní podoby.

    Přečtěte si také: ČERNÝ TELEFON (2022) CELÝ FILM

    Než se monstra konečně stanou trvalou změnou, musí cestovat a najít způsob, jak se vrátit do své původní podoby a žít svůj život zpět do normálu.

    Animovaný rodinný film Hotel Transylvania vyjde exkluzivně dnes 14. ledna 2022 na platformě Amazon Prime Video. Přesný harmonogram promítání tohoto filmu v indonéských kinech však neexistuje.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in