เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storygosto600
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Matt Reeves' The Batman kommer endelig på norske kinoer
  • Matt Reeves' The Batman, kommer endelig på kino i Norge, starter med en visning av media og andre inviterte gjester, for så å fortsette med en kveldsvisning for fansen hans. Det er unektelig at dette er en av filmene som har vært etterlengtet, etterspurt og spådd vil følge i fotsporene til andre lignende filmer som vil vare lenge til å fylle kinolerretene i Norge.

    Denne gangen tuller ikke Matt Reeves, han har forberedt denne filmen med en varighet på nesten 3 timer, så selvfølgelig blir dette en utfordring og en sjarm for publikum på kino. For øyeblikket gjør kinoene seg også klare til å vise den i IMAX (XXI), 4dx og SCREEN X (CGV), noe som indikerer at dette er en film som vil gi sin egen unike opplevelse.

    Se The Batman (2022) hele filmer, spilt av Robert Pattinson denne gangen vil ta publikum med inn i en tid med mørke som ikke kan beskrives med ord. Ser du denne filmen, vil publikums minner uunngåelig bli revet med av to ting, nemlig verdens mørke like mørkt som i filmen Joker (2019) og serien om Alfred Pennyworth i Pennyworth.

    The Batman vil visuelt vise en mørk side som får publikum til å føle hvordan det føles hvis noen har gått inn i kriminalverdenen, og dette inkluderer alle aspekter av livet som absolutt vil være en vri for publikum når scenen nærmer seg siste halvdel.

    Les også: Se Syng 2 (2021) hele filmer streaming

    Sammenlignet med forgjengeren, viser Matt Reeves sin versjon av The Batman dristig frem den enkle siden av The Riddler (Paul Dano) som ønsker rettferdighet for alle. Gjennom hans øyne var veien han tok sammen med alle strategiene han hadde utarbeidet å nå målene og ambisjonene. angående sin vei har han forberedt alle gåtene som han presenterer for denne edle saken. Han bryr seg heller ikke om hindringer og riktige eller gale veier, fordi bekymringene og frykten til folket i Gotham City er et av verktøyene han ønsker å bruke for dette.

    The Riddlers tankemønster med et blikk vil virkelig få publikum til å huske kompleksiteten til Jokerens tanker i Joker (2019)-filmen. Så her vil publikum som følger The Riddlers tanker bli kontaktet med et spørsmål, er The Batman egentlig en superhelt? Eller er han bare en figur som kommer med komplett støtteteknologi som The Batmobile, The Batcycle, The Batcave og The Batsuit?

    Med dette spørsmålet vil publikum bli brakt til skjønnheten i nattverdenen a la Matt Reeves, og hvis observant vil gjenkjenne egenskapene hans som ble funnet i hans tidligere filmer (Planet of the Apes). Teatralsk fikk alt han formidlet til publikum dem til å innse hvor mørkt, men likevel interessant livet om natten var. Det er dette som får så mange kriminelle til å streife rundt i Gotham city, og hvis du tilfeldigvis støter på hevneren til The Batman, vil dette etterlate seg en følelse av terror.

    Når det gjelder figuren Alfred, får den denne gangen en mer dyptgående rolle sammenlignet med forgjengeren Batman-versjonen, og hvis noen følger Pennyworth-serien, vil de forstå dialogene som ofte snakkes mellom Alfred og Bruce Wayne. Dette gir også en forklaring på årsakene til at Alfred gjorde det, for å beskytte Wayne-familien.

    Den er også sjelden sett, så denne versjonen av Matt Revees vil også inneholde et unikt samarbeid mellom The Batman og løytnant James Gordon (Jeffrey Wright), som minner om de gamle detektivsjangerfilmene. Dette er noe nytt og det vil absolutt bli interessant å se hvordan denne kombinasjonen av samarbeid vil gi en løsning.

    Les også: Se Full dekning (2022) hele filmer

    Totalt sett, med denne lange varigheten, er publikum dypt bortskjemt med nattens verden, kriminalverdenen med alle strategiene bak, som en avgjørende faktor for fremtiden til Gotham City. Selvfølgelig, med dramaet mellom The Batman og Selina Kyle (Zoë Kravitz), vil dette også føre til at seeren tenker på personligheten til The Batman, som på den ene siden er Bruce Wayne og på den andre siden er hevneren.

    Til slutt, som en etterlengtet film, er The Batman nok til å gi en rekke seeropplevelser med operalignende forestillinger i flere deler, og selvfølgelig underholdende for fans over hele verden.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in