เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storynalirti12000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Čínsky akčný herec Wu Jing Byť In The Meg 2: The Trench
  • Čínska akčná hviezda Wu Jing údajne súhlasila, že sa pripojí k Jasonovi Stathamovi vo filme The Meg 2: The Trench od Warner Bros Pictures. Wu budú tiež sprevádzať Sienna Guillory, Skyler Samuels, Sergio Peris-Mencheta, ktorých účasť bola nedávno oznámená.

    Bohužiaľ, Variety tiež uvádza, že Li Bingbing, ďalšia populárna hviezda z Číny, ktorá si zahrala v prvom filme, sa do pokračovania nevráti.

    Prečítajte si tiež: Informácie o filme BEZ PŘESTÁNÍ (2022)

    Samotný Wu Jin je bývalý bojový umelec, z ktorého sa stal herec a režisér, ktorý sa objavil v mnohých populárnych čínskych akčných filmoch ako Wolf Warrior, Wolf Warrior II a The Wandering Earth. Jeho najnovšie filmy, Bitka pri jazere Changjin a Bitka pri jazere Changjin II, mali v čínskych pokladniach spoločné tržby vyše 1,4 miliardy dolárov.

    Wu debutoval v americkom filme vo filme Múmia: Hrob dračieho cisára. Hoci jeho meno nemusí byť pre väčšinu amerických divákov dobre známe, jeho meno pripnuté na The Meg 2: The Trench určite upúta veľkú pozornosť, keď sa film premieta v Číne.

    Prečítajte si tiež: Informácie o filme NO EXIT (2022)

    Zatiaľ čo prvý film režíroval Jon Turteltaub, ktorý v minulosti režíroval obľúbené filmy ako napríklad série National Treasure a Cool Runnings, režisérske kreslo pre pokračovania pripadlo Benovi Wheatleymu, ktorý je známy réžiou filmov ako Free Fire a Rebecca. Vracajú sa aj scenáristi prvého filmu Dean Georgaris, Erich Hoeber a Jon Hoeber a Steve Alten, ktorí napísali román adaptovaný The Meg.

    Producentmi filmu budú opäť Lorenzo di Bonaventura a Belle Avery, po boku Catherine Ying, Li Ruigang, E. Bennett. Walsh, Gerald Molen a Randy Greenberg. Podrobnosti o pokračovaní neboli dlho odhalené, no niet pochýb o tom, že The Meg 2: The Trench bude rozprávať príbeh o návrate prehistorického žraloka, ktorý je zúrivejší než kedykoľvek predtým.

    Prečítajte si tiež: Informácie o filme BLACKLIGHT (2022)

    Koncom leta 2018 sa The Meg podarilo ovládnuť rebríčky pokladní a zarobiť 530 miliónov dolárov na celom svete, čo je číslo, ktoré v tom čase prekvapilo mnohých analytikov pokladníc. V tom čase bolo okamžite navrhnuté pokračovanie, ale len pred pár mesiacmi zazneli oficiálne správy o pokračovaní.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in