เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storyyerdo1900
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Jared Leto se vrací hrát DC's Joker
  • Joker je bezesporu jednou z nejoblíbenějších komiksových postav všech dob. Existuje mnoho herců, kteří tuto roli ztvárnili, včetně jednoho z nich je Jared Leto. Leto si zahrál Jokera ve filmu „Sebevražedný oddíl“ Davida Ayera v roce 2016. Film byl kriticky hodnocen, dokud Zack Snyder nepřesvědčil herce ověnčeného Oscarem, aby se vrátil jako Joker pro rok 2017 v „Justice League“.

    Navzdory kritice, která film doprovází, je Leto zjevně stále nadšený z toho, že se musí vrátit k hraní ikonické postavy. Řekl to na tiskovém turné k jeho nadcházejícímu spin-offu Sony Spider-Man "Morbius". "Nikdy neříkej nikdy," řekl herec Variety. "Pro mě jsou postavy jako žijící a dýchající lidé. Vím, že nejsou, ale cítím se připoutaný. Je škoda, že už to nikdy neudělám."

    Pochválil také Snydera, který měl podle všeho podobné myšlenky jako on. Snyder je podle něj režisér, kterému na postavách a fanoušcích opravdu záleží. "Miluji být součástí její cesty a převyprávět příběh a vyprávět ho, jako by byla tou osobou, o které vždy snila," řekla ET. "A bylo zábavné znovu se ponořit do té postavy."

    Přečtěte si také: Filmy Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021) celý film

    Kromě toho také hovořil o svém rozhodnutí často se transformovat do role. Nedávno se vyzval k chůzi o ​​holi a naučil se kulhat, aby mohl hrát postavu Morbiuse poté, co předtím omráčil, když se proměnil v Paola Gucciho v "House of Gucci".

    Říká tomu hluboká práce. Rozhodnutí prožít někdy únavné okolnosti ho podle něj může přimět k učení. "Nechci být příliš konkrétní, protože si chci některé nechat pro sebe," řekl k procesu. "Žádné náhodné slovní hříčky. Mám slovní hříčky rád, ale nemyslel jsem to tak. Pracoval jsem s lidmi, kteří měli tento konkrétní fyzický problém, a poté jsem ho napodoboval."

    Není to klaun zabiják, role Jokera v Justice League Snyder's Cut

    O hereckém výkonu Jareda Leta, který ztvárnil postavu Jokera ve filmu „Sebevražedný oddíl“ z roku 2016, nelze pochybovat. Jako by jeho kouzlo nikdy nevyprchalo, devětačtyřicetiletý herec se znovu objeví jako Joker ve filmu "Justice League Snyder's Cut".

    Joker nebyl původní postavou, která se v tomto měla objevit, než se režisér Zack Snyder rozhodl ji přidat. Jinými slovy, postava, kterou hraje Jared, nebyla součástí původních Zackových plánů, než na filmu v roce 2017 přestal pracovat.

    Přečtěte si také: Filmy Poslední závod (2022)

    Sám Zack byl původním ředitelem projektu „Justice League“, který vyšel v roce 2017. Z několika důvodů, včetně smrti svého syna, však rezignoval. Když mu pak HBO Max dala šanci film dokončit, Zack už měl nápad přidat nový prvek. Jedním z nich je Batmanův nepřítel.

    Doposud je Joker známý svým klaunským vzhledem, který dokáže lidi rozzlobit kvůli kruté povaze, která za tím stojí. Vykreslení postavy Jokera je však tentokrát jiné. Místo stříbrných zubů a tetování je verze Jokera "Justice League Snyder's Cut" temnější. Už to není zločinec za klaunovskou tváří, ve fotopříspěvku sdíleném Vanity Fair vypadá Joker ještě tmavší s dlouhými vlasy a oblečením jako obyvatel nemocnice.

    Přečtěte si také: Filmy Betlémské světlo (2022)

    "Joker je opravdu jediná věc, na kterou zpětně myslím," řekl Zack Vanity Fair. "Ale řeknu, že jsem vždycky chtěl přivést Jokera do toho světa."

    Od první práce na filmu DC před deseti lety přemýšlel Snyder o tom, jak přivést špatnou postavu do konfliktu s Batmanem pro svůj další projekt. Po sporu se studiovým domem je však pesimistický, že se tak stane. Až nakonec, když mu bylo nabídnuto HBO Max, aby dokončil film po svém, okamžitě požádal o další fotografie, aby zahrnoval Jokera.


Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in