เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storydultu340
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Příběh plukovníka Sanderse, zakladatele KFC, se brzy objeví na velkém plátně
  • Název KFC je ve světě široce známý jako jeden z řetězců restaurací rychlého občerstvení. Příběh o životě jejího zakladatele plukovníka Sanderse bude brzy adaptován na velké plátno.

    Scénář napíše Palmer Cheryl Guerriero, která adaptuje knihu s názvem "The Colonel's Secret: The Eleven Herbs and the Spicy Princess" od Margaret Sanders. Podle Deadline bude Guerriero produkovat film s názvem "A Finger Lickin' Good Story: The Life of Colonel Sanders" s Ericem Paquettem a jeho Meridian Pictures.

    Kniha Margaret Sandersové vyšla v roce 1996 a je přímým popisem toho, jak Harland Sanders vybudoval Kentucky Fried Chicken a jeho někdy komplikovaný vztah s jeho dcerou. Guerriero chválil, že Sanders byl skutečný muž.

    Ocenil také postavu Sanderse jako člověka, který se nevzdal čelit neúspěchu poté, co nezvedl jméno své restaurace. O to překvapivější je, že Sandersovi bylo již 65 let, když s franšízou začínal.

    "Věděl jsem, že Sanders byl skutečný muž," řekl. "Ale nevím, kolik měl zaměstnání, kolik neúspěchů, kolik výzev, ale největším překvapením bylo, že mu bylo asi 65 let, když začal franšízovat svá kuřata."

    Read also :

    Sledujte Víkendový útěk 2022
    SLEDUJTE PROTI LEDU (2022) CELÝ FILM
    SLEDUJTE AMBULANCE (2022) CELÝ FILM
    Sledujte Cyrano (2022) celý film

    Navíc věří, že film později představí mimořádný příběh. "Toto je neuvěřitelný příběh o vytrvalosti a víře," pokračoval.

    Sanders se narodil v roce 1890 a svůj koncept kuřete začal franšízovat v roce 1952. První franšízant, Pete Harman ze South Salt Lake v Utahu, vymyslel jméno Kentucky Fried Chicken. Tato franšíza se nakonec stala velmi úspěšnou a KFC byl jedním z prvních řetězců rychlého občerstvení, které v polovině 60. let expandovaly do zahraničí.

    "Pro každého, kdo někdy chtěl skončit nebo být vyhozen nebo má pocit, že je příliš starý na to, aby si šel za svým snem," pokračoval Guerriero. "Nebo pro každého, kdo měl komplikovaný vztah s členem rodiny, myslím, že je to příběh, který nejen inspiruje a rezonuje, ale také pobaví."


Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in