เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storynurdajis10000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Netflix Boss: Squid Game fortsetter offisielt inn i sesong to
  • Netflix-sjefer har bekreftet at Squid Game offisielt fortsetter inn i en andre sesong. Denne bekreftelsen kommer etter at regissøren og skaperen av Squid Game tidligere bekreftet den.
    Netflix co-CEO Ted Sarandos i tjenestens fjerde kvartal 2021 inntjeningsintervju ble spurt om sikkerheten til Squid Game 2-prosjektet.

    "Selvfølgelig [går til sesong 2], er Squid Game-universet så vidt i gang," sa Sarandos, som rapportert av Variety, torsdag (20/1) amerikansk tid.

    Also Read : The King's Man (2022) Hele filmer

    I november 2021 bekreftet Squid Game-skaperen Hwang Dong-hyuk at han offisielt skulle jobbe med Squid Game sesong 2. På det tidspunktet ønsket ikke Netflix å snakke mye.
    "Jeg føler nesten at du ikke gir oss noe annet valg," ertet Hwang Dong-hyuk på den røde løperen for Squid Game-sendingen i Los Angeles, mandag (8/11) kveld lokal tid, som sitert av AP News.

    Also Read :  Clifford: Den store røde hunden (2021) Hele filmer

    "Det er så mye press, så mye etterspørsel og så mye kjærlighet for en andre sesong," la han til. I desember 2021 snakket Hwang Dong-hyuk igjen om muligheten for å lage den tredje sagaen i serien. Hwang Dong-hyuk sa at han var i diskusjoner med Netflix angående produksjonen av Squid Game 2 og 3.

    Also Read : Eternals (2021) Hele filmer

    Imidlertid var Hwang Dong-hyuk motvillig til å avsløre ytterligere detaljer fordi det fortsatt var i planleggingsprosessen. Han sa også at avgjørelsen angående den tredje sesongen av serien han jobbet med ville bli avgjort i nær fremtid.

    Also Read : Scream (2022) Hele filmer

    «Jeg er i samtaler med Netflix om sesong 2 og sesong 3 (Squid Game),» sa Hwang Dong-hyuk som rapportert av Yonhap tirsdag (28.12.). «Vi vil komme til en konklusjon i nær fremtid.» han fortsatte.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in