เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storyilmi1700
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Romantická dráma Bridgerton 2. séria už čoskoro na Netflixe 25. marca
  • Romantická dráma Bridgerton sa vracia s druhou sezónou na Netflix 25. marca. Na rozdiel od prvej série sa tentoraz Bridgerton zameria na románik Lorda Anthonyho Bridgertona (Jonathan Bailey) a jeho hľadanie lásky. Produkoval Netflix v spojení s Shondaland, séria má výkonných producentov Shonda Rhimes, Betsy Beers a Chris Van Dusen. Chris Van Dusen tiež slúži ako tvorca a showrunner tejto populárnej série.

    Prečítajte si tiež: STÁŘÍ NENÍ PRO SRABY (2022)

    Netflix pred svojou premiérou zverejnil upútavku zobrazujúcu známe prostredie z predchádzajúcej sezóny, konkrétne Londýn v očarujúcej ére Regence. Noviny Lady Whistledown sú späť a všetci sa už nevedia dočkať, kedy si ich prečítajú. Druhú sériu vypĺňajú aj rôzne nové postavy, vrátane Edwiny Sharma (Charithra Chandran), ktorá sa stretáva s Anthonym v tanečnej sále, a jej sestry Kate Sharma (Simone Ashley), ktorá sa vždy správa chladne, keď jedná s Anthonym.

    Prečítajte si tiež: PRIRODZENÉ SVETLO (2021)

    Nielen to, ukážka 2. sezóny Bridgerton tiež ukazuje pohľad na tajomnú postavu za Lady Whistledown, o ktorej je teraz známe, že je Penelope Featherington (Nicola Coughlan) a bude pokračovať v rozprávaní Bridgertonovho príbehu aj túto druhú sezónu.

    Ako hlavná postava druhej sezóny budeme sledovať cestu lorda Anthonyho, najstaršieho syna Bridgertonovcov a vikomta, pri hľadaní tej správnej manželky pre neho. Poháňaný zmyslom pre zodpovednosť za ochranu dobrého mena rodiny, Anthonyho hľadanie je čoraz ťažšie, keďže má príliš vysoké štandardy – až napokon stretne Kate Sharma (Simone Ashley) a jej sestru Edwinu Sharma (Charithra Chandran), ktoré práve pricestovali z Indie. 


    Keď sa Anthony začne približovať k Edwine, Kate zistí, že Anthony nemá v úmysle hľadať si partnera na základe lásky. Zo všetkých síl sa snažil zastaviť ich vzťah. Časom však časté hádky zblížili Kate a Anthonyho, čím sa ich vzťah ešte viac skomplikoval.

    Prečítajte si tiež: VEĽKÝ ČERVENÝ PES CLIFFORD (2021)

    Bridgerton, inšpirovaný románmi Julie Quinn, je romantická, inteligentná a škandalózna séria, ktorá oslavuje priateľstvo, hľadanie zmyslu v rodine a pravú lásku, ktorá premôže všetko. V seriáli si zahrali aj Claudia Jessie (Eloise Bridgerton), Polly Walker (Portia Featherington), Adjoa Andoh (Lady Danbury), Luke Newton (Colin Bridgerton), Luke Thompson (Benedict Bridgerton) a Julie Andrews ako hlas Lady Whistledown. Nenechajte si ujsť premiéru druhej série seriálu 25. marca 2022 iba na Netflixe!
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in