เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storynerardo1900
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Препоруке за стране и азијске филмове који су погодни за гледање са партнером
  • ЗВЕЗДА ЈЕ РОЂЕНА (2018)

    Сложена љубавна прича између два лика у филму ЗВЕЗДА ЈЕ РОЂЕНА чини га прикладним као филм који се препоручује за гледање са партнером. Овај филм садржи животни пут обичне жене (Лејди Гага) која постаје „звезда” захваљујући својим талентима и подршци свог љубавника (Брадли Купер).

    Заплет који садржи успоне и падове њиховог животног пута чини публику емотивном. Вештина и хемија глумачке екипе такође стварају изванредне романтичне сцене.

    500 ДАНА ЉЕТА (2009)

    Филм 500 ДАНА ЉЕТА садржи јединствену љубавну причу Тома Хансена (Јосепх Гордон-Левитт) и Суммер Финна (Зооеи Десцханел). Обојица раде у истој канцеларији. Самер ради као Томов асистент. Испоставило се да су нашли подударност и у музичким укусима.

    Такође прочитајте: Бетмен (2022)

    Између њих двоје израсла је љубавна прича. У овом филму се јављају и романтичне сцене попут љубљења у канцеларији. Не можете пропустити препоручени филм за гледање са овим паром.

    ЛА ЛА ЛАНД (2016)

    Можете се насмејати и плакати у овом препорученом филму за гледање са овим паром. Љубавна прича, радост музике и плеса су очигледно главна атракција. Међутим, понекад љубав постане компликована. То је оно са чим се Миа и Себастијан морају носити.

    Такође прочитајте: Blacklight (2022)

    Обојица су уметници. Миа је глумица, а Себастијан је опседнут џезом. Њихова љубавна прича у почетку је текла прилично глатко. Међутим, наћи ћете неочекивана изненађења која су тако лепо испоручена на крају филма.

    КЛоверс, ево неколико препоручених наслова филмова за гледање са својим партнером из разних земаља. Приче у овом филму су прикладне за ваш филмски датум.

    ДНЕВНИК УЧИТЕЉА (2014)

    ДНЕВНИК УЧИТЕЉА је филм који се препоручује за гледање на састанку у филму. Видећете моћ љубави између двоје учитеља који обоје имају лоше приче са својим љубавницима. Ен (Лаила Боониасак) добија задатак да предаје у плутајућој школи далеко од града. Током свог боравка тамо писао је у дневник.

    Затим се следеће године Ен преселила у другу школу и заменио ју је Сонг (Сукрит Висеткаев). Господин Сонг такође чита дневник који је оставила госпођа Ен. Њихова љубавна прича може расти без личног сусрета.

    КИМ ЏИ-ЈУНГ, РОЂЕН 1982 (2019)

    За оне од вас који траже препоручени филм за гледање као референцу за брачни живот, КИМ ЈИ-ИОУНГ, РОЂЕН 1982. Не треба пропустити. Прича овог филма заснована је на истоименом роману Чо Нам Ју. Главни лик Ким Ји Јанг игра Јун Ју Ми, а њеног супруга Јунг Дае Хјуна игра Гонг Ју.
     
    Такође прочитајте: Енканто — магични свет (2021) Фулл Мовие

    Као супруга, Ким Ји Јанг почиње да осећа тежину живота домаћице. Иако се удала за човека којег је волела, терет подизања деце, захтеви тазбине према женама у патријархалном друштву, као и други проблеми који су се појавили, приморали су је да се одрекне многих ствари. Ји Јанг верује да је добро, али муж види тежак терет на жениним плећима. Дае Хјун такође тражи помоћ од психијатра да разуме проблеме своје жене.

    ЉУБАВ И ПОВОЦИ (2022)

    ЛОВЕ АНД ЛЕАСХЕС је недавно објављен филм из Јужне Кореје. Прича о БДСМ фетишу у овом филму га је рекламирао као јужнокорејску верзију ФИФТИ НИСАНСИ СИВЕ. Главни ликови у овом филму су Јунг Ји-воо (СНСД-ов Сеохиун) и Јунг Ји-хоо (Лее Јун-иоунг). Два бренда су сарадници у истој канцеларији.

    Од првог сусрета, Џи-Ву, жена која је храбра и склона подлости, интересује се за Џи-Хуа. Штавише, Џи-Ву је познат као мушки субјекат. Џи-Ху, за кога се испоставило да је такође заинтересован за Џи-вуов лик, тражи од њега да буде његов мајстор у БДСМ игрици.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in