เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storyrufya19000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Sezona 1 serije Peacemaker je završena, evo recenzije
  • Uspješno dovodeći Task Force X u odgovarajuću hijerarhiju kroz Odred samoubica, James Gunn nastavlja put jedne od svojih najpopularnijih figura tamo kroz svoj prvi spin-off projekat, seriju Peacemaker, pripovijedajući radnje naslovnog lika kojeg još uvijek igra John Cena. I, jučerašnjim emitovanjem 8. epizode, serija 1 sezone Mirotvorac je završena.

    Peacemaker postavlja naslovnog lika, srebrnu kacigu Johna Cene, ispred i u centar za još jednu misiju visokih uloga, pored likova koji se vraćaju iz Odreda samoubistava i nekoliko heroja i zlikovaca DC Comicsa koji debituju u živoj akciji.

    Pročitajte također: Zlatni dečko (2022)

    Pridružujući se Ceni u seriji vraćaju se članovi glumačke ekipe Odreda samoubistava Steve Agee i Jennifer Holland, glumeći bivše rukovodioce Task Force X Johna Economosa i Emiliju Harcourt, kao i novajlije Danielle Brooks i Chukwudi Iwuji kao dodatne članove Peacemaker tima. Robert Patrick (Terminator 2: Sudnji dan) igra Mirotvorčevog sadističkog oca, dok Freddie Stroma (Bridžerton) igra Mirotvorčevog prijatelja (i kostimiranog ubicu) Vigilantea.

    I poput Odreda samoubistava, Peacemaker uspijeva snagom glumačkog ansambla i Gunnovom prepoznatljivom mješavinom vrhunske akcije, duhovitog pripovijedanja i bezobzirnog, samosvjesnog humora.

    Pročitajte također: Leto Kada Sam Naučila Da Letim (2022)

    Iako je Peacemaker svojevrsni duhovni nastavak Odreda samoubica, ne morate vidjeti potonjeg da biste razumjeli ovu seriju, koja se pokreće odmah nakon događaja u filmu. Serija brzo radi na sumiranju važnih zapleta do sada, kako za glavnog lika, tako i za višestruke agente tajnih misija Amandu Waller koji ne žele da ponovo rade s njom.

    Svježi iz zatvora i boreći se da pronađe svoje mjesto u društvu i supersvijetu, Peacemaker pronalazi svoju potragu za mirom po svaku cijenu („bez obzira koliko muškaraca, žena i djece moram ubiti za to“) izazvan poukama iz Njegova prošlost i iskustva sa Task Force X su prikazani u filmu, kada shvati da je uključen u veliku tajnu misiju, pod kodnim nazivom Projekat Leptir.

    Pročitajte također: Knjiga Ljubavi (Book of Love) 2022

    Najjači aspekt prve sezone Peacemakera su njegove ilustracije stvarnog i značajnog rasta umotane u paket koji je zabavan za gledanje i lak za varenje. Toksičnost hiper-muške kulture brata beskrajno se vređa, dok se s druge strane duboko istražuje.

    Najava da je serija dobila zeleno svjetlo za ulazak u drugu sezonu dokazuje da je Gunnova neobična, ekstremna, sarkastična i nekontrolisana izmišljotina uspjela i još uvijek nije gotova. Ne samo vezano za lik Chrisa Smitha, samog Mirotvorca alter ega, već i za sve članove njegovog misijskog tima, bilo da se radi o Leoti Adebayo, Johnu Economosu, Emiliji Harcourt i da ne spominjemo obožavateljima omiljenog lika, Vigilantea.

    Pročitajte također: Vrisak 5 (2022)

    Finale sezone Peacemaker sezona 1 uspješno je zaokružila priču ovog prvog poglavlja na zadovoljavajući način, pored umetanja velikog iznenađenja u vidu neočekivane kameje. Zagarantovano, fanovi će dobiti sve što im je potrebno, što otežava pronalaženje nedostataka u ovoj apsurdno zabavnoj seriji.

    Peacemaker je svoju prvu sezonu uspio zatvoriti emotivnim, dirljivim i smiješnim završetkom. Manje je akcije nego što bi se nekima svidjelo, a glavna kamea je više spektakl nego sadržaj, ali ovo prvo poglavlje Chris Smithovog putovanja sa njegovom čudnom bandom ima smislen i prijatan završetak koji će vjerovatno uzbuditi obožavatelje za drugu sezonu u budućnosti. dođi.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in