เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storyborte198000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Због смрти на Нилу закон није емитован у Либану и Кувајту
  • Смрт на Нилу је наводно забрањена у Либану и Кувајту. Забрана емитовања је наводно настала због филма са Гал Гадотом у главној улози који је пре неколико година био укључен у израелску војску. Гал Гадот, која је израелска глумица, служила је војску у својој земљи пре него што је постала модел и глумица. Ово је обавеза за израелске грађане.

    Такође прочитајте: Uncharted (2022)

    Како је Пеопле известио у четвртак (10/2), Израел и Либан су технички у рату. Штавише, арапске земље имају законе који забрањују израелске производе. Ни представници Гал Гадот ни Дизни нису коментарисали забрану смрти на Нилу у Либану и Кувајту.

    Такође прочитајте: Смрт на Нилу (2022)

    Међутим, Смрт на Нилу није био једини филм који је забрањен због Гал Гадот. Раније, Либан такође није приказивао филм Вондер Воман, као ни његов наставак Вондер Воман 1984. Смрт на Нилу поново ће представити Кенета Бранаха као детектива Херкула Поароа након убиства на

    Филм се такође суочио са контроверзама након што је његова колегиница, Арми Хамер, оптужена за сексуални напад у јануару 2021. Филм је већ био у продукцији пре него што су оптужбе испливале на површину. Хамер је осумњичен да је насилно силовао своју бившу партнерку 2017. Међутим, Хамерови адвокати су негирали оптужбе и рекли да је сексуални однос био потпуно споразуман.

    Такође прочитајте: Moonfall (2022)

    Овај случај је учинио да Дизни умало замени Хамера другим глумцем. То је урадио Кристофер Пламер када је заменио Кевина Спејсија у филму Сав новац света. Међутим, испоставило се да је то немогуће јер би то имало утицаја на Хамерове сцене са другим глумцима које су морале бити поново снимљене.

    Такође прочитајте: Marry Me (2022)

    Смрт на Нилу прича причу о групи људи који путују на крстарење до Нила. Њихово путовање прекинуло је убиство.На крузеру путници су срели Херкула Поароа, познатог детектива који је такође био на одмору и отпутовао у Египат.

    Поаро мора одмах да реагује и пронађе налогодавца овог трагичног догађаја.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in