เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storyseltii1200
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Melissa Benoist konečně souhlasí s hraním dívek v seriálu Bus
  • Melissa Benoist je údajně blízko k dohodě o hlavní roli ve filmu Girls on the Bus, politickém seriálu HBO Max. Pokud se obsazení Supergirl připojí, bude na projektu spolupracovat s Warner Brothers a výkonným producentem Gregem Berlantim.

    Jak všichni víme, Benoist je známý tím, že hraje roli Supergirl, kterou vysílala CW. Ztvárnil superhrdinu ve 126 epizodách během šesti sezón od roku 2015 do roku 2021. Objevil se také v dalších superhrdinských sériích CW, jako jsou Flash, Arrow, Batwoman a DC's Legends of Tomorrow pro významné crossoverové události.


    Benoist je také známý pro svou roli Marley Rose v seriálu Glee a objevil se také v celovečerních filmech jako Jay a Silent Bob Reboot, Whiplash, Patriots Day a Danny Collins.

    Girls on the Bus byl inspirován knihou korespondentky The New York Times Amy Chozick s názvem Chasing Hillary. Série sama o sobě je komediálním dramatem, které vypráví příběh čtyř novinářek, které sledují každý krok přehlídky prezidentských kandidátů a zároveň objevují pocity přátelství, lásky a skandálu.

    Přečtěte si takéMARGRETE - KRÁLOVNA SEVERU (2021)

     „Zatímco zdrojové knihy vycházejí ze dvou prezidentských kampaní Hillary Clintonové, série bude sledovat fiktivní postavy a kandidáty.

    Julie Plec a Chozick budou v seriálu sloužit jako scénáristé a výkonní producenti. Kromě toho budou Berlanti, Sarah Schechter a David Madden také působit jako výkonní producenti prostřednictvím Berlanti Productions a Warner Brothers Television.

    Přečtěte si také: DRIVE MY CAR (2021)

    Je překvapivé, že se série po několika posledních letech pohybuje tak rychle, že projekt neustále přepíná sítě nebo jen uvízl ve „skladu“.

    Diváci viděli Benoistovy schopnosti reportéra na Supergirl, i když jde jen o krycí práci a jindy ho více akce zaměstnává. Ale teď se chystal skočit do něčeho úplně jiného; příležitost, která mu umožnila procvičit své komediální dovednosti a prozkoumat svůj dosah jako účinkující.

    Přečtěte si také: PRIVILEGIUM (2022)

    Se správným talentem se zdá, že Girls on the Bus se připravuje na úspěch, i když bude stále zajímavé sledovat, kdo další novináři nakonec spolupracují s Benoistem na tomto novém seriálu.

Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in