เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storydanrozo1000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Proces výroby série Fallout začne brzy, Walton Goggins se stane hercem
  • Produkce série adaptované z videoherní franšízy, Amazon Prime Video's Fallout, kterou vyvíjí tvůrce Westworld Jonathan Nolan, se chystá začít. A teď našli jednoho z obsazení. O herci, který se podílel na sérii Justified, Walton Goggins, se říká, že se k tomuto projektu brzy připojí.

    V tuto chvíli se toho o postavě, kterou Goggins v seriálu ztvární, moc neví. Některé zdroje, jako například Deadline, však hlásí, že bude hrát ghúla. V sérii Fallout jsou ghúlové lidé, kteří hodně zmutovali kvůli dlouhodobému působení v jaderné pustině. Ghúlové jsou velmi běžní a objevili se v každé hře v sérii.

    Přečtěte si také: SÍLA PSA

    Sám Walter Goggins je herec, který je známý tím, že hrál v kriminálním dramatu Justified. V poslední době se objevil v seriálu The Righteous Gemstones a jako hlasový herec v animovaném seriálu Invincible. Příští měsíc se Goggins objeví po boku Samuela L. Jacksona v seriálu Apple TV+ The Last Days of Ptolemy Grey.

    Přečtěte si také: LÉKOŘICOVÁ PIZZA (2021)

    Fallout je známá franšíza videoher od Bethesda Game Studios, která zahrnuje mnohá pokračování, spinoffy a naposledy online hru pro více hráčů s názvem Fallout 76. Jonathan Nolan a Lisa Joy již dříve podepsali masivní smlouvu na práci na několika projektech v Amazon Studios. v roce 2019.

    Přečtěte si také:  MARRY ME (2022)

    Každá hra ze série Fallout se zaměřuje na jiný region v postapokalyptické verzi Spojených států poté, co jaderná válka drasticky změnila americkou krajinu v roce 2077. Série kompenzuje temnotu této bezútěšné budoucnosti estetikou a lehkostí 40. let. Tato herní série obsahuje bláznivé roboty, radioaktivní mutantní monstra, zombie a výstřední hlavní postavu.

    Amazon popisuje jejich sérii jako herní světy jako „místo, které si budoucí Američané představovali koncem 40. let v důsledku jaderné války v roce 2077. Nolan a Joy nazývají Fallout „jednou z největších herních sérií všech dob“.

    Přečtěte si také:  MOONFALL (2022)

    Existuje mnoho směrů, kterými se může série Fallout vydat, pokud jde o příběh a hlavní postavy. Každá hra v sérii sleduje jiného protagonistu, který se vynoří z jednoho z různých úkrytů (ve hře nazývaných „Vaulty“), aby zhodnotil svět kolem sebe nebo se vydal do širší americké krajiny, aby dokončil několik misí.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in