เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storyvelte1000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Добри новини Крайна дестинация 6 ще бъде произведена скоро
  • Добра новина за феновете на Final Destination, тъй като 6-ият филм от франчайза най-накрая намери нов дом в HBO Max. Разработката на най-новия филм във франчайза всъщност беше обявена през 2019 г., но поради пандемията те трябваше да отложат тези планове за известно време и сега, според доклад на Deadline.

    Прочетете също:  Uncharted - Извън картата

    HBO Max реши да оживее проекта, като привлече Джон Уотс, режисьор на Spider-Man: No Way Home, за продуцент на филма. Съпругата и партньорката на Уотс, Даян Макгънигъл, също ще продуцира заедно с Крейг Пери и Шийла Ханахан Тейлър.

    Съобщава се, че Уотс е разработил концепция за новия филм, а сценарият в момента се пише от Лори Еванс Тейлър и Гай Бъсик, които също написаха най-новите Scream и Ready or Not. Филмът изглежда е специален проект за Watts и McGunigle, като Watts споделя следното изявление.

    Прочетете също:  Spider-Man: No Way Home (2021)

    И Даян, и аз бяхме големи фенове на Final Destination от самото начало. Така че да можете да участвате в изработването на нова история с оригиналния екип и New Line ще бъде забавно и вълнуващо.

    Както знаем, всички филми Final Destination имат една и съща структура на сюжета: малка група хора успяват да избегнат неизбежната си смърт, когато един от тях, главният герой, получава внезапно предчувствие за предстояща гибел. Този човек успя да спаси някои от онези, които бяха предопределени да умрат в резултат на бедствието, което в крайна сметка уби много хора. Но тъй като избягват предварително планираните си смъртни случаи, оцелелите започват да бъдат убивани един по един в поредица от странни инциденти, базирани на сложна верига от причини и следствия, причинени от самия Ангел на смъртта.

    Прочетете също: Омъжи се за мен (2022)

    Final Destination се оказа крайъгълен камък за хорър бизнеса на New Line в началото на 2000-те. Първият филм, издаден през 2000 г., представя концепцията на главния герой, който предчувства ужасяващо и смъртоносно събитие, измами собствената си смърт и спаси няколко други живота в процеса, само за да завърши със собствената си „смърт“, преследваща ги един по един.

    Прочетете също: Смърт край Нил (2022)

    Няма повече съобщения кой ще режисира или ще участва във филма. Въпреки че някои от продълженията са доста смешни, технологията за създаване на филми измина дълъг път, откакто за последен път гледахме филм Final Destination. С всички съвременни инструменти на тяхно разположение, Уотс и творческият екип трябва да могат да предоставят невероятно изживяване с Final Destination 6.

Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in