เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storypikno7000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Përditësoni 5 arkat koreane këtë javë
  • Biletat koreane të kësaj jave janë mbizotëruar nga disa filma të rinj, si Uncharted, ku luan Tom Holland dhe Vdekja në Nil, filmi i fundit i Gal Gadot. Jo vetëm kaq, filmi The Pirates: The Last Royal Treasure gjithashtu mbijetoi në arkat koreane këtë javë. Megjithatë, ky film ra në vendin e tretë pasi ishte në pozitën e parë për dy javë.

    1. Uncharted

    Uncharted (2022) do të tregojë aventurat e Nathan Drake (Tom Holland) i cili është rekrutuar nga Victor 'Sully' Sullivan (Mark Wahlberg) për të gjetur thesarin më të madh. Thesari u mblodh nga Ferdinand Magellan dhe u humb 500 vjet më parë.

    Nëse Nathan dhe Sully mund të zgjidhin një nga misteret më të vjetra në botë, ata do të gjejnë një thesar me vlerë 5 miliardë dollarë dhe një shans për të gjetur vëllain e Nathanit të humbur prej kohësh.

    Këtë javë, Uncharted shiti 70,278 bileta me 1,536, që është e barabartë me 545.7 mijë dollarë.

    2. Death on the Nile

    Death on the Nile (2022)  tregon historinë e Simon Doyle (Armie Hammer), një i ri i pashëm që bie në dashuri me Jacqueline de Bellefort (Emma Mackey).


    Megjithatë, Doyle vendos të martohet me Ridgeway (Gal Gadot) dhe udhëton poshtë Nilit me anije lundrimi. Udhëtimi i tyre ndryshon papritur kur ndodh një vrasje tronditëse. Vdekja në Nil këtë javë shiti 6,308 bileta në 629 ekrane, ekuivalente me 48.7 mijë dollarë amerikanë.

    3. The Pirates: The Last Royal Treasure

    The Pirates: The Last Royal Treasure tregon historinë e një grupi njerëzish të mbledhur në një anije për të gjetur thesarin e fundit të familjes mbretërore Goryeo i cili u zhduk pa lënë gjurmë pasi mbretëria u zëvendësua nga Joseon.

    Këtë javë, The Pirates: The Royal Treasure shiti 5,494 bileta në 580 ekrane, që ishte ekuivalente me 30.7 mijë dollarë. The Pirates 2 u bë filmi i parë korean që mori mbi 1 milion shikues në arkat lokale në 2022.

    4.Kingmaker

    Kingmaker tregon për ëndrrën e Seo Chang-dae për të ndryshuar botën në mënyrë që ai të marrë pjesë në fushatën politike të Kim Woon-bun. Për të luftuar kundër partisë në pushtet, Chang-dae miratoi një fushatë propagandistike agresive dhe e bëri Kim kandidatin më të fortë në partinë opozitare. Kingmaker këtë javë shiti 4,216 bileta në 498 ekrane ose ekuivalentin me 23.6 mijë dollarë amerikanë.

    5. Spider-Man: No Way Home

    Spider-Man: No Way Home (2021) tregon historinë e dilemës që ndjen Peter Parker (Tom Holland) pasi ai shpifet dhe identiteti i tij ekspozohet nga Mysterio (Jake Gyllenhaal) përpara se të vdiste në një përleshje në Londër.

    Deri atëherë, Peter Parker kishte një ide. Ai shkoi te Doktor Strange, i cili të dy kishin luftuar kundër Thanos. Për Strange, Peter kërkon ndihmë për t'i bërë të gjithë të harrojnë se ai është Spider-Man.

    Këtë javë, Spider-Man: No Way Home ka mbledhur 16,7 mijë dollarë nga shitja e 2,339 biletave në 328 ekrane.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in