เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storygotri200
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Synopse Ztraceného města a zajímavosti uvnitř
  • Před dvěma měsíci společnost Paramount Pictures zveřejnila finální trailer ke svému nejnovějšímu filmu, který bude mít premiéru 23. března 2022. Film se jmenuje The Lost City. Adam a Aaron Nee budou režírovat Filmy Ztracené město (2022), ve kterém hrají Sandra Bullock jako Loretta Sage, Channing Tatum jako Alan a Daniel Radcliffe jako Abigail Faifax.

    Scénář mezitím napsali Oren Uziel, Dana Fox a Nee Brothers, kteří adaptovali příběh Setha Gordona a produkovali Liza Chasin, Gordon a Bullock s výkonnými producenty JJ Hook, Julia Gunn, Fox a Margaret Chernin.

    Tento film začíná Lorettou Sage. Je to romantický romanopisec, který je právě na prohlídce své nejnovější knihy, která vypráví příběh ztraceného města. Uprostřed svého turné je však Loretta unesena excentrickou miliardářkou Abigail Fairfaxovou. Kde Abigail myslí a věří, že Loretta je klíčem k tomu, aby ji dovedl ke ztracenému tajnému pokladu zapsanému v Lorettině knize.

    Přečtěte si také: Filmy Proměna (2022)

    Mezitím Alan, který je pohledný muž, který je předlohou obálky Lorettiny knihy, zjistí, že Loretta byla unesena. Alan jde konečně zachránit Lorettu a dokáže jí, že není jen hezký chlap.

    V samotném traileru nám ukázali jejich vzrušující a povedená akční dobrodružství. Stejně jako hašteření a hašteření mezi Lorettou a Alanem, bušení do toho, kdo bude řídit auto, pak ta roztomilost, když Loretta zvedla pijavice přilepené na Alanově těle.

    Vidíme také Daniela Radcliffa, který hraje roli antagonisty, bohatého miliardáře, který je blázen do bohatství s excentrickým vzhledem a je fanouškem Loretty Sage. Herec Brad Pitt byl také přítomen, aby oživil tento film vytvořením portrétu, i když není známo, kolik minut se ve filmu Ztracené město objeví.

    Přečtěte si také: Blacklight (2022)

    Ztracené město je dobrodružný žánr. Ztracené město je také doplněno kořením pro romantická dramata a komedie, díky kterým bude sledování tohoto filmu ještě zajímavější. Samotné Lost City se začalo natáčet od května 2021 a nachází se v Dominikánské republice. Premiéra filmu byla původně plánována na duben 2022, ale společnost Paramount Pictures jej urychlila na 23. března 2022.

    10 zajímavých faktů o filmu Ztracené město,

    Přítomnost Sandry Bullock a několika dalších hollywoodských umělců je připravena stát se v březnu 2022 oblíbenou podívanou veřejnosti. Prostřednictvím The Lost City vás Bullock opět přivítá vysíláním ve vašem oblíbeném kině.

    The Lost City vypráví příběh o dobrodružství uprostřed lesa s cílem najít ztracené město. Spisovatelka Loretta Sage (Sandra Bullock) zároveň cítí, že příběh, který zažívá, je přesně to, co je v jejím románu.

    Páni, to zní zábavně, že? Než se na něj podíváte, zvažte následujících devět faktů o Ztraceném městě, pojďme na to. Posetý hollywoodskými hvězdami, víte!

    1. The Lost City je film režírovaný společností Paramount Pictures, jehož hlavními postavami jsou Channing Tatum a Sandra Bullock.
    2. Sandra Bullock hraje Lorettu Sage, spisovatelku, která je docela známá svým psaním beletrie.
    3. Ztracené město se brzy bude vysílat ve vašich oblíbených kinech 25. března 2022
    4. Ztracené město, které nese komedie a dobrodružné žánry, vám zaručeně zkazí volný čas zajímavými příběhy.
    5. V tomto filmu je potvrzena řada špičkových umělců, jako Daniel Radcliffe, Oscar Nunes, Patti Harrison, Brad Pitt, víte!
    6. Pro samotné natáčení si The Lost City vybralo otevřenou lokaci, konkrétně v Samaně v Dominikánské republice.
    7. Ztracené město režírují bratři, konkrétně Adam Nee a Aaron Nee.
    8. Daniel Radcliffe si zahraje postavu miliardáře, který je ochoten udělat cokoliv jen kvůli bohatství.
    9. Kromě hraní je Sandra Bullock také producentkou Ztraceného města, víte.
    10. Sice jako cameo, ale vzhled Brada Pitta na konci filmu vás rozesměje úžasem!
    Ztracené město je připraveno vás pozdravit letos v březnu. Různé výše uvedené skutečnosti učiní někoho ještě zvědavějším na tento jeden film. Takže se nezapomeňte podívat na The Lost City ve svém oblíbeném kině, OK!

Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in