เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storyhugni4000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Paramount Pictures konečně vydává nový trailer na Sonic the Hedgehog 2
  • Jak jsme slíbili, Paramount Pictures konečně zveřejnilo nový trailer na Ježek Sonic 2 (2022)
    . Toto promo video slouží jako solidní ukázka toho, co lze od filmu očekávat, který má vyjít 8. dubna. Trailer začíná krásným havajským svatebním obřadem, který je poté přerušen zvukem Tomova (James Marsden) vyzvánění telefonu s nepředvídatelným vyzváněním, 

    které fanouškům připomíná ústřední melodii „Green Hill Zone“ z původní videohry. Na druhém konci telefonátu je Sonic, který sjíždí na snowboardu z hory a je pronásledován rojem robotů. Tom pak použije jeden z portálových prstenů z prvního filmu, aby pomohl Sonicovi. Odtud trailer představuje děj tohoto pokračování: Dr Robotnik je zpět a našel nekonečný zdroj energie (který fanoušci hry poznají jako smaragdový chaos), kterého se Sonic a jeho parta potřebují zmocnit, jinak bude svět zničen. Robotnik se také spojil s Knucklesem, mocnou echidnou, která se stala pro Ježek Sonic 2 (2022) impozantním protivníkem.

    Ben Schwartz se vrátí jako hlas Sonica spolu s Jimem Carreym jako Robotnikem. Ve filmu budou také reprízovat James Marsden a Tika Sumpter jako Tom a Maddie Wachowskis a Lee Majdoub se vrátí jako agent Stone. Dalšími herci ve filmu jsou Natasha Rothwell, Adam Pally a Shemar Moore. Idris Elba dá hlas Knucklesovi Echidna, který je jednou z nejoblíbenějších postav ze série videoher.

    Synopse a zápletka pro Sonic the Hedgehog 2 zn

    "Po usazení v Green Hills byl Sonic připraven na více svobody a Tom a Maddie se dohodli, že ho nechají doma, zatímco odjedou na dovolenou." Nicméně, nedlouho poté, co odešli, Dr. Robotnik je zpět, tentokrát s novým partnerem, Knucklesem, při hledání smaragdu, který má moc budovat a ničit civilizaci. Sonic se pak spojí se svým nejlepším přítelem Tailsem a společně se vydají na dobrodružství a cestu, aby našli smaragd, než se dostane do nesprávných rukou.“

    Pokračování režíruje Jeff Fowler podle scénáře Pata Caseyho a Joshe Millera, přičemž Neal H. Mortiz, Toby Ascher a Toru Nakahara se vrací k produkci, zatímco Hajime Satomi, Haruki Satomi a Tim Miller se vrací k výkonným producentům.

    Společnost Paramount Pictures vydala nový teaser a plakát Sonic The Hedgehog 2

    Společnost Paramount Pictures vydala novou upoutávku a plakát pro hru Sonic the Hedgehog 2, aby propagovala nadcházející pokračování. Tyto plakáty a upoutávky jedinečně obsahují témata související s nejnovějším filmem o Batmanovi. Aktuálně by se film měl dostat do kin 28. dubna.

    Marketingová divize hry Sonic The Hedgehog 2 si dělala legraci z vydání The Batman a vydala upoutávku, v níž se Sonic označoval jako „Blue Justice“, jako by byl strážcem. I když samotný plakát nese stejný tón jako logo Sonic, které vzhlíží v oblacích, jako by bylo „zvýrazněno“ Bat-Signalem.

    Přečtěte si také:

    Review Morbius (2022)

    Sonic the Hedgehog 2, založený na jedné z nejslavnějších postav videoher všech dob, je pokračováním filmu z roku 2020, který celosvětově vydělal více než 300 milionů dolarů a byl jedním z posledních uvedení v kinech předtím, než nás zasáhla pandemie koronaviru. V pokračování se superrychlý modrý ježek střetne tváří v tvář jednomu ze svých nejslavnějších – a nejoblíbenějších – nepřátel – červené echidně známé jako Knuckles.


    Ben Schwartz se vrátí jako hlas Sonica spolu s Jimem Carreym jako Robotnikem. Ve filmu budou také reprízovat James Marsden a Tika Sumpter jako Tom a Maddie Wachowskis a Lee Majdoub se vrátí jako agent Stone. Dalšími herci ve filmu jsou Natasha Rothwell, Adam Pally a Shemar Moore. Nedávno bylo oznámeno, že Idris Elba bude hlasem Knuckles the Echidna, což potvrzuje zapojení jedné z oblíbených postav videohry do pokračování filmu.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in