เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storypustu3000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน 5 korejských pokladen tento týden stále ovládá The Pirates 2: The Last Royal Treasure
  • Korejským pokladnám tohoto týdne stále vévodí The Pirates 2: The Last Royal Treasure. S prodejem 62 147 vstupenek tento týden byl The Pirates 2: The Last Royal Treasure dva týdny na prvním místě.

    Nejen The Pirates: The Last Royal Treasure, ale od minulého týdne si pozici dokázal udržet i film Kingmaker. Kingmaker obsadil druhé místo, když tento týden prodal 41 100 vstupenek. Na základě údajů korejských filmových pokladen je tento týden 5 korejských pokladen.

    1. The Pirates 2: The Last Royal Treasure

    The Pirates 2: The Last Royal Treasure vypráví příběh skupiny lidí, kteří se shromáždí na lodi, aby našli poslední poklad královské rodiny Goryeo. Rodina zmizela beze stopy poté, co království nahradil Joseon.

    Také si přečtěte: TAJEMSTVÍ STARÉ BAMBITKY 2 (2022)

    Pokračování Pirátů se tento týden udrželo na prvním místě s prodejem 62 147 vstupenek na 1 584 obrazovkách. Prodej vstupenek byl ekvivalentní 507 tisícům USD nebo přibližně 7,3 miliardy Rp (1 USD = 14 411 Rp.).

    Od vysílání 26. ledna 2022 tento film z prodeje 1 086 271 vstupenek inkasoval 8,7 milionu USD, tedy přibližně 125 miliard Rp.

    2. Kingmaker

    Kingmaker vypráví o snu Seo Chang-dae změnit svět, aby se zúčastnil politické kampaně Kim Woon-buna. Aby mohl bojovat proti vládnoucí straně, Chang-dae přijal agresivní propagandistickou kampaň a udělal z Kima nejsilnějšího kandidáta v opoziční straně.

    Tento týden společnost Kingmaker vydělala 336,5 tisíce USD nebo přibližně 5 miliard Rp z prodeje 41 100 vstupenek na 1 144 obrazovkách.

    3. Spider-Man: No Way Home

    Spider-Man: No Way Home vypráví o dilematu, které Peter Parker (Tom Holland) pociťuje poté, co byl pomluven a jeho identita odhalena Mysteriem (Jake Gyllenhaal), než zemřel v boji v Londýně. Do té doby měl Peter Parker nápad. Šel za Doctorem Strangem, který oba bojoval proti Thanosovi. K Strangeovi Peter požádá o pomoc, aby všichni zapomněli, že je Spider-Man.

    Také si přečtěte: PES (2022)

    Tento týden získal Spider-Man: No Way Home 116 000 USD nebo ekvivalent 1,7 miliardy Rp z prodeje 16 155 vstupenek na 682 obrazovkách.

    4. Zpívejte 2

    Tento animovaný hudební film pokračuje v akci hudební skupiny Buster Moon (Matthew McConaughey), kterou tvoří Ash (Scarlett Johansson), Johnny (Taron Egerton), Rosita (Reese Witherspoon), Meena (Tori Kelly) a Gunter (Nick Kroll). 

    Také si přečtěte: ENCANTO (2021)

    Pokaždé, když se objeví, jsou jejich vstupenky na akce vždy vyprodány. To je pro Buster Moon zřejmě stále málo. Touží přivést svou skupinu na vystoupení v Redshore City, nádherném městě, které má velkou koncertní halu. Sing 2 tento týden inkasoval 91,4 tisíc amerických dolarů nebo přibližně 1,3 miliardy Rp z prodeje 11 393 vstupenek na 604 obrazovkách.

    5. Ahoj Jadoo: Tajemství ostrova Jeju

    Hello Jadoo: The Secret of Jeju Island je animovaný film, který vypráví o Ja-dooově nechuti k Jeon-bokovi, dívce z ostrova Jeju, se kterou se setkal během rodinného výletu.

    Také si přečtěte: RESIDENT EVIL RACCOON CITY (2021)

    Ja-doo dostane emoce, když Jeon-book monopolizuje jeho nejlepšího přítele Yoon-seoka. Ja-doo se rozzlobí a omylem upustí kamennou sochu, která probudí Bo-ri, postavu, která byla zapečetěna z minulosti. Tento týden se na Hello Jadoo: The Secret of Jeju Island prodalo 7 424 vstupenek na 524 obrazovkách.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in