เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storykayda1000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน Η Emmy Rossum γίνεται η μητέρα του Tom Holland στη σειρά The Crowded Room
  • Μετά τις πρόσφατες ειδήσεις της Amanda Seyfried για το έργο The Crowded Room, το The Hollywood Reporter επιστρέφει τώρα με την είδηση ​​ότι η Emmy Rossum επιλέχθηκε να συμμετάσχει ως ένα από τα κύρια μέλη του καστ στο δράμα ανθολογίας που ανήκει στην Apple TV+. Η Rossum θα παίξει το ρόλο της Candy, της μητέρας του χαρακτήρα του Danny Sullivan που υποδύεται ο Tom Holland.

    Η 35χρονη ηθοποιός είναι περισσότερο γνωστή για την εξαιρετική της ερμηνεία ως Fiona Gallagher σε εννέα σεζόν της σειράς Showtime Shameless. Στη συνέχεια θα τη δούμε στην επερχόμενη περιορισμένη σειρά Angelyne από το Peacock.

    Διαβάστε επίσης: ΣΥΡΑΝΌ ΝΤΕ ΜΠΕΡΖΕΡΆΚ (2022)

    Το The Crowded Room είναι μια σειρά ανθολογίας που βουτά στις αληθινές ιστορίες ανθρώπων που «αγωνίστηκαν και έμαθαν να ζουν με επιτυχία με ψυχικές ασθένειες». Περιγράφεται ως ένα συναρπαστικό θρίλερ, η πρώτη σεζόν εμπνεύστηκε από τη διάσημη βιογραφία «The Minds of Billy Milligan» του συγγραφέα Daniel Keyes.

    Διαβάστε επίσης: ΜΙΑ ΜΈΡΑ ΣΤΗ ΣΑΓΚΆΗ (2022)

    Ο Tom Holland πρόκειται να υποδυθεί τον Danny Sullivan ή τον Billy Milligan, το πρώτο άτομο που αθωώθηκε ποτέ για το έγκλημα της διαταραχής πολλαπλής προσωπικότητας (τώρα γνωστή ως διασπαστική διαταραχή ταυτότητας).

     Ο Μίλιγκαν αθωώθηκε για τον βιασμό και τη ληστεία τριών γυναικών στην πανεπιστημιούπολη του Πολιτειακού Πανεπιστημίου του Οχάιο, αφού η ψυχολόγος Ντόροθι Τέρνερ του διέγνωσε διαταραχή αποσυνδετικής ταυτότητας. Αφού διαγνώστηκε με 24 προσωπικότητες, απελευθερώθηκε από το σύστημα ψυχικής υγείας του Οχάιο το 1991 πριν πεθάνει από καρκίνο το 2014.

    Διαβάστε επίσης: Ο ΜΕΣΆΖΟΝΤΑΣ (2022)

    Μαζί με αυτά τα νέα, αποκαλύφθηκε επίσης ότι ο Kornél Mundruczó, γνωστός για τη σκηνοθεσία της υποψήφιας για Όσκαρ ταινίας Pieces of a Woman, θα σκηνοθετήσει όλα τα επεισόδια της πρώτης σεζόν (10 επεισόδια) καθώς και ως εκτελεστικός παραγωγός. 

    Η ίδια η σειρά χαρακτηρίζεται ως «εποχιακή ανθολογία» από την Apple και «θα εξερευνήσει τις εμπνευσμένες ιστορίες εκείνων που έχουν αγωνιστεί και έχουν μάθει να ζουν με επιτυχία με την ψυχική ασθένεια».

    Διαβάστε επίσης: ΜΠΆΝΤΙ, Ο ΡΟΚ ΣΤΑΡ 2 (2021)

    Το The Crowded Room δημιουργήθηκε, γράφτηκε και παρήχθη από τον βραβευμένο με Όσκαρ Akiva Goldsman. Εκτελεστικοί παραγωγοί της σειράς είναι οι Tom Holland, Alexandra Milchan και Arnon Milchan του New Regency, Yariv Milchan και Michael Schaefer. Αυτό το έργο είναι μια συμπαραγωγή μεταξύ της Apple Studios και της New Regency.
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in