เราใช้คุ๊กกี้บนเว็บไซต์ของเรา กรุณาอ่านและยอมรับ นโยบายความเป็นส่วนตัว เพื่อใช้บริการเว็บไซต์ ไม่ยอมรับ
My First Storytidri3000
โพสต์นี้มีเนื้อหาที่อาจไม่เหมาะสมกับเยาวชน The Batman od Matta Reevesa sa tento rok v marci konečne dostane do kín
  • The Batman od Matta Reevesa je konečne v kinách. začal mediálnou projekciou a ďalšími pozvanými hosťami, potom pokračoval večerným premietaním pre fanúšikov. Nedá sa poprieť, že ide o jeden z filmov, ktorý je netrpezlivo očakávaný, žiadaný a predpovedá sa, že pôjde v šľapajach ďalších podobných filmov, ktoré ešte dlho vydržia zapĺňať plátna kín. Tentoraz si Matt Reeves nerobí srandu. pripravila tento film v trvaní takmer 3 hodiny, takže pre divákov v kine to bude samozrejme výzva a zároveň aj svoje čaro.

    V súčasnosti sa kiná chystajú na uvedenie aj v IMAX (XXI) , 4dx a SCREEN X (CGV) , čo naznačuje, že ide o film, ktorý poskytne svoj jedinečný zážitok. The Batman (2022) plný film v podaní Roberta Pattinsona tentoraz zavedie divákov do éry temna, ktorá sa nedá opísať slovami. Ak si pozriete tento film, do spomienok divákov sa nevyhnutne vezmú dve veci, a to temnota sveta temného ako vo filme Joker (2019) a séria o Alfredovi Pennyworthovi v Pennyworthe.

    The Batman bude vizuálne zobrazovať temnú stránku, vďaka ktorej diváci pocítia, aké to je, keď niekto vstúpil do sveta zločinu, a to zahŕňa všetky aspekty života, ktoré budú určite pre divákov zvratom, keď sa scéna blíži do poslednej polovice. V porovnaní so svojím predchodcom, verzia The Batman (2022) plný film od Matta Reevesa odvážne predstavuje prostoduchú stránku Riddlera (Paul Dano), ktorý chce spravodlivosť pre každého. Jeho očami bola cesta, ktorou sa vydal spolu so všetkými stratégiami, ktoré si pripravil, k dosiahnutiu svojich cieľov a ambícií. o svojej ceste pripravil všetky hádanky, ktoré predkladá pre túto vznešenú vec. Nestará sa ani o prekážky a správne či nesprávne cesty, pretože obavy a strach obyvateľov Gotham City sú jedným z nástrojov, ktoré na to chce použiť.

    Stručný pohľad na Riddlerov myšlienkový vzorec skutočne privedie divákov k zapamätaniu si zložitosti Jokerových myšlienok vo filme Joker (2019). Potom tu bude publikum, ktoré pozorne sleduje myšlienky Riddlera, oslovené otázkou, je Batman skutočne superhrdina? Alebo je to len postava, ktorá prichádza s kompletnou podpornou technológiou, ako sú Batmobil, Batcycle, Batcave a Batsuit?

    V sprievode tejto otázky sa diváci dostanú do krásy nočného sveta à la Matt Reeves a ak budú pozorní, rozpoznajú jeho vlastnosti, ktoré sa nachádzajú v jeho predchádzajúcich filmoch (Planet of the Apes). Divadelne všetko, čo divákom sprostredkoval, ich prinútilo uvedomiť si, aký temný, no predsa zaujímavý je život v noci. To je dôvod, prečo sa v meste Gotham potuluje veľa zločincov, a ak náhodou narazíte na pomstiteľa z The Batman, potom to zanechá vlastný pocit teroru. Pokiaľ ide o postavu Alfreda, tentoraz dostane hlbšiu úlohu v porovnaní s predchádzajúcou verziou Batmana a ak niekto, kto sleduje sériu Pennyworth, pochopí často hovorené dialógy medzi Alfredom a Bruceom Waynom. Toto tiež poskytuje vysvetlenie dôvodov, ktoré Alfred urobil, aby ochránil rodinu Waynovcov. Táto verzia Matta Reveesa, ktorá sa zriedka vidí, bude obsahovať aj jedinečnú spoluprácu medzi Batmanom a poručíkom Jamesom Gordonom (Jeffrey Wright), ktorá pripomína detektívne žánrové filmy minulosti. Je to niečo nové a určite bude zaujímavé sledovať, ako táto kombinácia spolupráce prinesie riešenie.

    Celkovo pri tomto dlhom trvaní je publikum hlboko rozmaznané svetom noci, svetom zločinu so všetkými stratégiami, ktoré sú za ním, ako determinant budúcnosti Gotham City. Samozrejme, s drámou medzi The Batman a Selina Kyle (Zoë Kravitz), to privedie divákov aj k zamysleniu nad osobnosťou Batmana, ktorým je na jednej strane Bruce Wayne a na druhej strane pomstiteľ. Na záver, ako veľmi očakávaný film, Sleduj The Batman (2022) plný film je dosť na to, aby poskytoval rozmanité divácke zážitky s opernými predstaveniami v niekoľkých častiach. a samozrejme zábavný pre svojich fanúšikov na celom svete
Views

เข้าสู่ระบบเพื่อแสดงความคิดเห็น

Log in